Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

“Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ”...

Είναι εντυπωσιακές οι αλλαγές που ζούμε στην καθημερινότητά μας λόγω οικονομικής κρίσης, τρόικας, μνημονίου, κλπ.

Έχει αλλάξει αρκετά ο τρόπος ζωής όλων των Ελλήνων (άλλων λιγότερο και άλλων περισσότερο, αλλά ΟΛΩΝ!) και τελευταία αλλάζει και ο τρόπος σκέψης και συμπεριφοράς όλων μας.

Στα σούπερ-μάρκετ γίναμε πλέον Ευρωπαίοι.
Δύο λεμόνια, μία πιπεριά, μισό κιλό κρέας, 200γρ τυρί...
Που ξανακούστηκε Έλληνας να ψωνίζει έτσι;

Όμως ο Έλληνας ήταν γνωστός και για την διασκέδασή του (τώρα πια, το Σάββατο και αν...), την ανοιχτοχεριά του κατά την διάρκεια των διακοπών και των ταξιδιών του (τώρα πια, πάνε οι διακοπές πάνε και τα ταξίδια...), το κέφι του και την ζωντάνια του (τώρα πια,......) και για πολλά άλλα που έχουν πλέον ξεχαστεί!

Τον τελευταίο καιρό όμως αλλάζουν και οι προσευχές των Ελλήνων.

Το “Βοήθα με Θεέ μου να βγω σύντομα στην σύνταξη κι ας είναι και πρόωρη ή μειωμένη φτάνει να φύγω από την δουλειά και να ζήσω την ζωή μου” έγινε..
“Σ' ευχαριστώ Θεέ μου που δεν συμπληρώνω τα χρόνια προϋπηρεσίας και γλιτώνω την εφεδρεία ή την πρόωρη σύνταξη γιατί πως θα ζούσα χωρίς δουλειά;”!

Το “Βοήθα με Θεέ μου να αποκτήσω ένα σπίτι και να βάλω την οικογένειά μου κάτω από το δικό μας κεραμίδι” έγινε...
“Σ' ευχαριστώ Θεέ μου που με φώτισες να μην αγοράσω σπίτι και τώρα γλιτώνω τα χαράτσια”!

Όσο για το παλαιότερο “Σ' ευχαριστώ Θεέ μου που μ' έχεις καλά εμένα και την οικογένειά μου”...
Λόγω κατάθλιψης και προβλημάτων υγείας λόγω άγχους (δερματικά, γαστρεντερικά, καρδιακά, κλπ) αυτό δεν ακούγεται και πολύ τώρα πια.

Σίγουρα όμως, είναι πολλοί οι Έλληνες οι οποίοι προσεύχονται για να βρουν μία οποιαδήποτε δουλειά και έτσι φτάνουμε σε σημείο για 750 θέσεις τηλεφωνητών 4ωρης απασχόλησης με 450 ευρώ να μαζεύονται 32.000 αιτήσεις!

Το τραγικότερο όλων είναι ότι πρόκειται κυρίως για νέους, πολλούς πτυχιούχους και δυστυχώς πολλοί από αυτούς βλέπουν τα 450 ευρώ ως “σωτηρία”!

Μέσα σε δύο μόλις χρόνια ο Έλληνας έγινε  άλλος άνθρωπος.
Τόσο γρήγορα και ξαφνικά που ακόμα δεν το έχει συνειδητοποιήσει!

Η καταστροφή είναι εύκολη και γρήγορη, η δημιουργία... η βελτίωση... η ανάκαμψη είναι δύσκολη δουλειά και χρειάζεται χρόνο.

Δυστυχώς, δύο χρόνια τώρα ζούμε σε περίοδο καταστροφής και δεν έχουμε περιθώρια να συνεχίσουμε έτσι.

Το θέμα είναι τουλάχιστον να ξεκινήσει η ανάκαμψη και μετά όλα θα έρθουν!

Απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: