Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ...

Τα αποτελέσματα των εκλογών της προηγούμενης Κυριακής με την διπλή ήττα για την Μπακογιάννη (τριπλή μαζί με τον Γιαννουλάκη της πρώτης Κυριακής) έχουν προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στα Χανιά.

Εν όψει λοιπόν της ερχόμενης Κυριακής 21/11 και της ίδρυσης του νέου κόμματος υπάρχει μία υπερκινητικότητα των οπαδών-φίλων της προς άγραν κόσμου.

Βέβαια τίθεται το ερώτημα “άμα έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς;”.

Όταν οι “φίλοι” σου στα Χανιά ενοχλούν συνεχώς με τηλεφωνήματα και μηνύματα, αλλά φτάνουν και στο σημείο ωμού εκβιασμού και απειλών κατά της ζωής ατόμων που κάποτε στήριζαν τον Μητσοτάκη και σήμερα αρνούνται να συμπράξουν στο νέο κόμμα... γελοιοποιούνται και αυτοί και εσύ και δημιουργείς  περισσότερες αντιπάθειες από φιλίες... Αλλά πάλι...δική σου επιλογή!

Υπάρχει πάντως μία διάχυτη ανησυχία στην πόλη.

Κυκλοφορούν δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, εισιτήρια αεροπλάνων και πλοίων (με τρένο ή αυτοκίνητο δεν γίνεται η διαδρομή Χανιά-Αθήνα!) Χανιωτών και μη που θα παραστούν στην περιβόητη πλέον ίδρυση του κόμματος της Μπακογιάννη.

Ευλόγως νομίζω, αναρωτήθηκα που πάνε και γιατί.

Ομολογώ την άγνοιά μου ως προς την διαδικασία ίδρυσης ενός κόμματος.
Στο κάτω-κάτω όταν ιδρύθηκε η ΝΔ ήμουν περίπου 8 ετών οπότε δεν εκλήθην να εκφέρω άποψη!

Ομολογώντας λοιπόν την έλλειψη γνώσεών μου περί αυτού έπιασα κουβέντα με φίλο (έναν από τους τόσους!!!) που μου τηλεφώνησε για να με πείσει να παραστώ στην ίδρυση.

Πρώτα απ' όλα τον ρώτησα γιατί πάει στην Αθήνα όπου με προφανή απαξίωση ως προς την άγνοιά μου μου δήλωσε με στόμφο ότι θα είναι από τα ιδρυτικά στελέχη “με βούλα και σφραγίδα” και το ίδιο πρέπει να κάνω και εγώ.

Στην ερώτησή μου για το εάν και κατά πόσον έχει λάβει γνώση του περιεχομένου της  ιδρυτικής διακήρυξης, η απάντηση ήταν αποστομωτική:
“Τι σημασία έχει; Είμαστε φίλοι με την “Ντόρα” και την στηρίζω”!!!

Μου πήρε λίγο για να συνέλθω μια και τον θεωρούσα σκεπτόμενο άνθρωπο (μέχρι τώρα!) αλλά μετά με άκουσε για τα καλά.... μέχρι να μου το κλείσει κατάμουτρα!

Ρώτησα πότε βγήκε με την “Ντόρα” βράδυ για ποτό και κουβεντούλα.
Μετά την προφανή απάντησή του τον ρώτησα γιατί λοιπόν η “Ντόρα” είναι καλύτερη φίλη του από εμένα και την ακούει/στηρίζει ενώ με εμένα έχει βγει πολλές φορές αλλά δεν ακούει/ακολουθεί αυτά που εγώ λέω!
Το προσπέρασε μουρμουρίζοντας κάτι περί πολιτικής κλπ.

Ρώτησα να με ενημερώσει για τις απόψεις του νέου κόμματος της “φίλης” του σε θέματα εξωτερικής πολιτικής πχ. Σκοπιανό, Αιγαίο, Κυπριακό και σχέδιο Ανάν γιατί θυμάμαι κάτι βραδιές που βρίζαμε μαζί....

Ρώτησα τι πρεσβεύει το νέο κόμμα για το μνημόνιο, την ΕΕ, τις ΗΠΑ ή την Ρωσία.

Ρώτησα τι αναπτυξιακούς στόχους έχει για την χώρα, πως βλέπει την οικονομία και τι θα έκανε αν κυβερνούσε αύριο.

Ρώτησα και τι πολιτική κατεύθυνση θα έχει όπου δεν έχω παράπονο. Μου απάντησε. Κάτι για “φιλελεύθερη κεντροδεξιά” με μπόλικη μπουρδολογία!

Εκεί που δεν άντεξε πλέον και μου βρόντηξε το τηλέφωνο, ήταν όταν έφτασα στο λογικό συμπέρασμα ότι υποβίβασε τον εαυτό του σε “πρόβατο” το οποίο την Κυριακή “θα το πάνε για βοσκή”!

Μάλλον ήταν αναμενόμενη αντίδραση!!!

Φαντάζομαι και ελπίζω ότι η Μπακογιάννη και οι στενοί συνεργάτες της έχουν καταλήξει σε άποψη του κόμματος για όλα αυτά τα ερωτήματα και πολλά άλλα όμως οι οπαδοί-φίλοι-συνιδρυτές τι γνωρίζουν απ' όλα αυτά;

Τι πάνε να υπογράψουν;
Με τι πάνε να συμφωνήσουν;

Αφού δεν γνωρίζουν αυτοί οι ίδιοι, πόσο μάλλον εγώ που ουδόλως ασχολήθηκα.

Κάπου όμως με ενοχλεί αυτή η άνευ όρων παράδοση στα καπρίτσια της κυρίας από ανθρώπους που θεωρούσα λογικούς και σκεπτόμενους.

Αυτή την Κυριακή λοιπόν δεν θα βγάλει συμπεράσματα μόνο το κόμμα για τους οπαδούς του αλλά και εγώ για τους φίλους μου.

Η ΝΔ πρέπει να αισθανθεί καλά για το ξεκαθάρισμα κάτι μου λέει όμως ότι εγώ θα πικραθώ πολύ.

Απλή κοινή λογική....


ΥΓ: Για μένα είναι “Μπακογιάννη”. Δεν είμαστε “φίλες”!
Όσοι την θεωρούν “φίλη” τους μπορούν να την φωνάζουν με το μικρό της.
Εγώ κρατάω αυτό το προνόμιο για τους δικούς μου πραγματικούς φίλους!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μανια

Ποσο δικιο έχεις...

Μανος

Ανώνυμος είπε...

Μάνια ψυχραιμία!!!

Δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα στα Χανιά και όμως ασχολήσε...

Μπορεί να μην είμαστε πλειοψηφία σ'ένα ακραιφνώς Πασοκικό νομό αλλά το 80% των κεντροδεξιών ψηφοφόρων είναι γκαρδιακοί φίλοι της οικογένειας Μητσοτάκη. Έτσι είναι και δεν αλλάζει!

Ο φίλος σου ο Μανούσος δεν έχει καμία τύχη, όπως και η νεοδεξιά ΝΔ του Σαμαρά στο νομό και γενικώτερα στην Κρήτη. Δες τα αποτελέσματα των Περιφερεικών εκλογών και θα καταλάβεις... Ο Πλακιωτάκης ούτε 15% δεν έλαβε!!! Όσο για τις δημοτικές σε Χανιά και Πλατανιά υπήρξε, τα Σαμαράκια έστω και λίγα έκαναν ζημιά ψηφίζοντας αβίαστα τους υποψηφίους του ΠαΣοΚ!!! Τυχαίο?

Αύριο ξεκινάμε και θα το νιώσετε... και στα Χανιά και σ'ολόκληρη τη χώρα!

ΜΑΝΙΑ είπε...

ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,
ΚΑΤ΄ΑΡΧΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΣ ΤΟ 80%. ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ.
ΘΕΡΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 2 ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΥΠΗΡΞΑ ΕΝΘΕΡΜΗ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ.
ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΙΟ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΤΟ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ.
ΑΝ ΕΣΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΚΛΠ ΠΕΡΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ...
ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ...
ΑΝ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ, ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΠΡΟΒΑΤΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΦΙΛΟ" ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΝΟΥΣΟ, ΑΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

Σε προηγούμενη ανάρτηση του Μανούσου για τις αυτοδιοικητικές εκλογές είχες παραδεχθεί ότι δεν είσαι επαρκώς ενήμερη για τα τοπικά της Κρήτης. Τώρα επικαλήσε τον πατέρα σου και τους παπούδες σου για να στηρίξεις ότι ξέρεις καλά το Μητσοτακαίικο. Ok.
Για ένα πράγμα δε μπορείς να κατηγορήσεις τον Ψηλό και τη Ντόρα: ότι δεν είναι συνεπείς σ'αυτά που κατά καιρούς εκφράζουν σε μία σειρά από ζητήματα οικονομικής και εξωτερικής πολιτικής. Και αν αυτά που επαγγελόταν ο Μητσοτάκης εφαρμοζόταν στις αρχές της δεκαετίας του '90 τώρα δε θα ήμασταν σ'αυτή τη δεινή θέση σαν χώρα! Αλλά ας είναι καλά κάτι όψιμοι 'εθνοσωτήρες' όπως ο τωρινός αρχηγός σου που δεν άφξσαν την τότε κυβέρνηση να συνεχίσει, έστω με αυτή την ισχνή πλειοψηφία που διέθετε στη Βουλή...

Αν εσύ έχεις αλλάξει απόψεις, fair enough! Αλλά η αντιμνημονιακή ρητορική και οι εθνικιστικές κωρόνες δεν ταιριάζουν σ'ένα κόμμα εξουσίας που έχει κυβερνήσει και έχει τις όποιες ευθύνες για το σημερινό κατάντημα! Να πάτε με τον Αντωνάκη να πάρετε τη Μακεδονία, να διώξετε τους Τούρκους από τη Μεγαλόνησσο και να 'τα σπάσετε' με την ΕΕ και το ΔΝΤ!!!

Οι πολίτες καταλαβαίνουν ότι ο Σαμαράς είναι καιροσκόπος λαικιστής και γι'αυτό δε βλέπει στον ήλιο μοίρα. Δε μπορεί να έχει η πάλαι ποτέ 'μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη' παρεμφερή ρητωρική με το ΚΚΕ. Απλά δε γίνεται!!!

Τώρα ως προς τα Χανιά, τα δεδομένα που ξέρατε last year!!!! Κι εγώ ψηφοφόρος του Μανούσου ήμουν και μονοκούκι αλλά μετά τα περισυνά ούτε να τον δω στα μάτια μου δεν θέλω!!! Και επίτρεψέ μου να νομίζω ότι αυτό συμβαίνει με πολλούς Χανιώτες, πρώην Νεοδημοκράτες. Δες τα αποτελέσματα των Περιφερεικών εκλογών που ο Πλακιωτάκης μετά βίας ξεπέρασε το 10% στα Χανιά!!! Με 10% Μανια μου όχι βουλευτή στο νομό δε βγάζεις, ούτε κλητήρα..!

Λοιπόν καλή τύχη με το δρόμο που διαλέξατε και τα λέμε το Μάρτη ή τον Απρίλη για να εμπεδώσεις εσύ και οι ομοιδεάτες σου νεοδεξιοί ότι στην Κρήτη η ακραιφνής δεξιά είναι ανύπαρκτη!

Θα τα πούμε εν καιρώ...

Ανώνυμος είπε...

'Μάνια',

Ότι ήξερες στα Χανιά να τα ξεχάσεις! Κι εγώ ψηφοφόρος του Μανούσου ήμουν αλλά τώρα δε θέλω να τον δω στα μάτια μου.

Με 10% σε επίπεδο νομού, όχι βουλευτή δε βγάζεις σε εθνικές εκλογές, ούτε καν κλητήρα.

Ο Μητσοτάκης και η Ντόρα ήταν πάντα συνεπείς σε αυτά που κατά καιρούς εκφράζουν και στα εθνικά και στα οικονομικά ζητήματα. Εσύ και το κόμμα μετατοπιστήκατε σε νεοδεξιές, εθνοκεντρικές, καιροσκοπικές και λαικίστικές απόψεις που δεν έχουν κανένα εκτόπισμα στην Ελληνική κοινωνία.

Θα τα πούμε το Μάρτη ή τον Απρίλη και θα εμπεδώσεις ότι η λαική Δεξιά στην Κρήτη δεν είχε, δεν έχει ούτε θα έχει τύχη! Γιατί πολύ απλά είμαστε προοδευτικοί άνθρωποι και δεν αλαλλάζουμε το αμίμητο "Ελλάς-Ελλάς Αντώνης Σαμαράς"!!!! Να τον χαίρεστε και του χρόνου...

ΜΑΝΙΑ είπε...

ΕΧΩ ΠΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ... ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
ΞΕΡΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3% ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ...

Θα τα πούμε εν καιρώ...

ΜΑΝΙΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΜΑΝΙΑ είπε...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ "ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ":
ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΠΟΤΕ ΜΗ ΚΟΣΜΙΑ ΣΧΟΛΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

H Mπακογιαννη ηταν υπουργος εξωτερικων επι Καραμανλη, επομενως δεν ευθυνεται γιατι ηταν εξω.......

Το καινουργιο κινημα ειναι καινουργιο τελειως γιατι περιλαμβανει νεους ανθρωπους οπως ο Μαρκογιαννακης, ο Χαραλαμπιδης κλπ κλπ κολαουζοι που θα φερουν νεο αερα στις ταξεις του 80%.

Την Μπακογιαννη την εψηφισα για αρχηγο μου και δεν την εξουσιοδοτησα να παει σε αλλο σχημα αρα στο καλο και με την ευχη της Παναγιας και καλη δυναμη.

Ο κοσμος πειναει και εγω πρπει να μην μιλαω για το ΔΝΤ γιατι το ειπε ο Ψηλος. Ελευθερη Χανιωτικη Βουληση.



υγ Εγω ειμαι ψηφοφορος της Ντορας που τωρα θα ψηφισω Μανουσο. 1-1 λοιπον

Ανώνυμος είπε...

Καλά, καλά με τέτοια μυαλά θα πάτε μπροστά..!

Να μιλάς για το ΔΝΤ και να πάς και σε καμιά συγκέντρωση του ΠΑΜΕ... Η ΝΔ Μάνια μου δε προέρχεται από παρθενογέννεση, ούτε ο Σαμαράς ούτε οι Ντόρα. Εχει ευθύνες για το σημερινό μπάχαλο! Δε μπορεί έτσι ευκαιριακά να το παίζει revolucion con padre! Δεν της ταιριάζει και δε γίνεται πιστευτή. Απορώ πως τα 'μεγάλα μυαλά' της ΠολΑν πίσω από το Σαμαρά δεν το καταλαβαίνουν μετά από τέτοια σφαλιάρα που έφαγαν στις αυτοδιοικητικές εκλογές πανελλαδικά!!!

Η Χανιώτική ελεύθερη βούληση επιτάσει να είμαστε πιο προσεκτικοί, μετριπαθείς και να κάνουμε θυσίες για τις μελλοντικές γενιές. Γιατί εμείς όλοι φταίμε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, για το σημερινό τέλμα.

Φταίμε γιατί ψηφίζαμε ουρανοκατεβατους Αθηναίους όπως το Μανούσο για να σώσουν τον τόπο! Τώρα όμως δε θα βρίσκει ούτε την ψήφο του... Για τους Μαρκογιανάκηδες και τους λοιπούς παλιούς φθαρμένους δε με ενδιαφέρει. Εγώ προσωπικά ψηφίζω ιδέες και όχι πρόσωπα. Εσείς θα μείνεται με τους Κεφαλογιάννηδες, το Μανούσο και τον Πλακιωτάκη. Τι κρίμα...

ΜΑΝΙΑ είπε...

ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ ΕΝΑΝ ΨΙΛΟΠΑΝΙΚΟ Ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;...
http://www.politis-gr.com/?p=7347

Ανώνυμος είπε...

Μάνια μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλώτρια...

Ανώνυμος είπε...

Αλλότρια!!! Sorry

Για πανικό να κοιτάς από Ρηγίλλης μεριά... Ή μήπως σου παίφτει μακριά..?

Ανώνυμος είπε...

Και διαβάζοντας τα να κλαίς..(για τα σχόλια των υποστηρικτών της Κας Μπακογιάννη λέω).Πριν από 1 χρόνο τα Χανιά έδωσαν στη Ντόρα ποσοστό 93%(με άπειρους Πασόκους μέσα...)και τώρα θεωρεί επιτυχία το ότι ψήφισαν τον Γιαννουλάκη λίγο πάνω από το 55% αυτών.
Ξεκινά να κάνει καινούργιο κόμμα λέει και να φέρει νεα νοοτροπία και πολιτική με Μαρκογιαννάκη, Κιλτίδη κλπ...
Πρόδωσε τον ίδιο τον εξάδελφο της τον Βιρβιδάκη και όλους τους αυτούς που τον στήριζαν...
Μιλάει για αποστασία του Σαμαρά όταν η ίδια έχει προκαλέσει την αποστασία της απο την ΝΔ( βλεπετε είναι τόσο δημοκρατική που δεν μπορούσε να αποδεχτεί την ξεκάθαρη βουληση των ψηφοφόρων της ΝΔ που ήθελαν τον Σαμαρά αρχηγό).Και βέβαια όταν μιλάει για αποστασία και προδοσία πολιτικού χώρου "ξεχνάει" αυτά που έκανε ο πατέρας της.
Δυστυχώς οι Χανιώτες είμαστε για άλλη μια φορά άξιοι της μοίρας μας, στηρίζοντας με ρουσφετολογικά κριτήρια ανθρώπους που αποδεδειγμένα έχουν συμβάλλει στην άθλια κατάσταση που περνάει ο τόπος μας τώρα.
Τέλος ο Κος Βολουδάκης είναι από τις ελάχιστες αχτίδες φωτός στον πολιτικό μας χώρο και είμαι σίγουρος οτι οι Χανιώτες θα κάνουν το σωστό , στέλνοντας τον στη βουλή, όταν φτάσει εκείνη η ώρα....