Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Όταν οι σκέψεις μου είναι και σκέψεις των πολλών..!!!...

Γράφει ο γιατρός  Γιώργος Νεοφώτιστος

      Δεν μπορώ να το παίζω άλλο …αισιόδοξος , ούτε να  εξακολουθώ να λέω ψέματα στο εαυτό μου.

    Ναι φοβάμαι..  Φοβάμαι όπως όλοι σχεδόν γύρω μου , ακόμα και εκείνοι που δεν το ομολογούν , εκείνοι που ίσως  δεν το έχουν καλοσκεφθεί .

   Και σας διαβεβαιώνω πως δεν υπάρχει χειρότερος φόβος από τον αόριστο φόβο. Από εκείνον που δεν  ..γνωρίζεις  και επομένως δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις. .

   Όμως το ότι φοβάμαι δεν σημαίνει πως θα σηκώσω τα χέρια ψηλά και να παραδοθώ στο φόβο.

  Όχι  πια . Αποφάσισα  να βγω μπροστά  να μιλήσω , να εκφράσω τις θέσεις μου, τις σκέψεις μου,  ανοιχτά και   όχι ψελλίζοντας, όπως έκανα μέχρι τώρα.

  Και αφού κάνω τη αυτοκριτική μου θα απαιτήσω την συντριβή  ενός συστήματος που αναπαράγει τη σαπίλα.  Θα φροντίσω ώστε από σήμερα κιόλας συμμετάσχω  σε μια νέα   αξιακή επανεκκίνηση της κοινωνίας, απορρίπτοντας  ένα σύστημα αξιολόγησης  που κάποιοι το ανάδειξαν και εγώ το αποδέχτηκα δυστυχώς. 

   Θα αγωνιστώ για  να ξαναγυρίσει  στα καφενεία της γειτονιάς η  συζήτηση για τον νέο που πρόκοψε στη δουλειά του,  στις σπουδές του  και όχι για εκείνον  που διέπρεψε στο …ριάλιτι…των ΜΜΕ

   Θα θεωρήσω ζήτημα  ζωής  να διασύρω τον γιατρό που παίρνει το φακελάκι , τον  ανήθικο υπάλληλο που λαδώνεται  , τον επίορκο  δικαστή  και τόσους άλλους που  διέφθειραν την κοινωνία ..

   Και τέλος θα απαιτήσω να τιμωρηθεί οποιοσδήποτε έσυρε τη χώρα μου σε αυτήν τη εξαθλίωση, ζητώντας  πρωτίστως όχι τη φυλάκισή τους….αλλά  την κατάσχεση της   περιουσίας  όσων σκύλεψαν το δημόσιο ταμείο..
    Α… και κάτι ακόμα που θα το…ξεχνούσα … Υποσχέθηκα στο εαυτό μου να μη ξαναστείλω  στη βουλή άτομα που ένοιωσα πως με οδήγησαν μέχρις εδώ, όσο και αν τα προβάλουν τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ.

    Αν σας πως τώρα, ο φόβος μου έχει μειωθεί , ίσως δεν με πιστέψετε!! Και όμως, δήλωσα πως θα αντιδράσω και θα το κάνω. Δεν είναι παρά μια απόφαση, που οφείλω να μοιραστώ …μαζί σας.


ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ :
Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο του αγαπητού φίλου Γιώργου Νεοφώτιστου και προσυπογράφω 100%.
Ειδικά για τον εκπρόσωπο που θα στείλω στην βουλή έχω ξαναγράψει ότι πρέπει πλέον όλοι μας να γνωρίζουμε προσωπικά το άτομο που αποφασίζουμε να ψηφίσουμε και να έχουμε την ευθύνη της επιλογής και της πράξης μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: