Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΟΧΙ ΑΛΛΗ "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ"!!!...

Είμαι φανατική με την ενημέρωση.

Βλέπω, ακούω και διαβάζω ότι μπορώ και ότι προλαβαίνω κάθε μέρα όλη μέρα.

Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για “βίτσιο” αλλά ομολογώ ότι βλέπω ακόμα και δελτίο ειδήσεων στο mega!

Σήμερα όμως... δεν αντέχω άλλο!

Για άλλη μία φορά, βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι σε όλους αυτούς τους δημοσιογράφους που και σήμερα καταβάλουν τιτάνια προσπάθεια να κάνουν το άσπρο μαύρο... αλλά εγώ δεν θα τους παρακολουθήσω άλλο!

Πρόκειται για έναν ανηλεή πόλεμο στην απλή κοινή λογική και όσο κι αν προσπαθείς να την παλέψεις η βλακεία (αλά Έκο!) είναι ανίκητη!!!

Αρνούμαι λοιπόν να προσπαθήσω καν να καταλάβω το “σκεπτικό” του δημοσιογράφου που κάνει τα πάντα για να με πείσει ότι ο Σαμαράς έστειλε τελικά την περιβόητη επιστολή ενώ είχε πει ότι δεν θα την στείλει και αυτό είναι άσχετο από το περιεχόμενο της επιστολής!

Δηλαδή... για να καταλάβω κι εγώ... δεν έχει σημασία το περιεχόμενο γιατί ο Σαμαράς είχε δηλώσει ότι δεν θα ξαναστείλει καμία επιστολή σε κανέναν για την υπόλοιπη ζωή του;

Ή να προσπαθήσω να καταλάβω τον δημοσιογράφο που θεωρεί “γελοίους” τους πανηγυρισμούς του Σαμαρά γιατί δεν υπέγραψε το ίδιο κείμενο με τους υπόλοιπους αλλά μόνο την δική του επιστολή!

Δηλαδή... για να καταλάβω κι εγώ... αυτός είδε τον Σαμαρά να πανηγυρίζει;
Και το θέμα ήταν να μην υπογράψει μαζί με τους άλλους ή το τι θα γράφει η επιστολή;

Άσε πια τον δημοσιογράφο που χαρακτήρισε “κωλοτούμπα” τον Σαμαρά γιατί αποδέχεται, με την επιστολή του, άνευ όρων το νέο μνημόνιο!

Βρε, μπας και δεν διαβάσαμε την ίδια επιστολή;

Όχι κυρίες και κύριοι!

Δεν θα με τρελάνετε εσείς επειδή πρέπει να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα και τον μισθό σας!

Ως εδώ!

Η σημερινή μου ενημέρωση μόλις τελείωσε!

Λυπάμαι για την κατάντια της σημερινής δημοσιογραφίας...

Λυπάμαι γιατί προφανώς (άθελά μου) έχω δώσει δικαίωμα στον κάθε μικρό ή μεγάλο δημοσιογραφίσκο να με θεωρεί ηλίθια και να με ταΐζει ανερυθρίαστα κουτόχορτο...

Έχω χρέος να διαφυλάξω ανέπαφη την απλή κοινή λογική μου και γι' αυτό η υπόλοιπη μέρα μου θα έχει μόνο μουσική.

Τέλος για σήμερα...

Αύριο πάλι και βλέπουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: