Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΣΟΚ...

Νομίζω ότι αυτές τις ημέρες δεν υπάρχει χειρότερο από το να είσαι ΠΑΣΟΚ και αναγκαστικά να πρέπει να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα!


Ούτε ψύλλος στον κόρφο τους, που λέει και ο σοφός λαός!


Θα τους πρότεινα λοιπόν να αφιερώσουν ένα τραγούδι στον ΓΑΠ και το κόμμα τους και να δουν την πραγματικότητα...

 


Στίχοι

Γύρισες πάλι μα την πόρτα
που χτυπάς θα βρεις κλειστή
να συγχωρήσω κι άλλα λάθη
έχω πλέον κουραστεί
Δεν θέλω τίποτα ν΄ακούσω
δεν με μοιάζει τι θα πεις
χίλιες φορές μ΄έχεις πληγώσει
πρώτη φορά θα πληγωθείς

Πόσο περίμενα ετούτη τη στιγμή
φούντωνε μέσα μου το πάθος για μια νίκη
τόσες φορές είχα από σένα προδοθεί
δεν είναι εκδίκηση αυτή μα θεία δίκη

Γύρισες πάλι μα είναι άχρηστη
η συγνώμη που μου λες
τα ίδια λάθη στα συγχώρεσα εγώ τόσες φορές
Δεν θέλω τίποτα να ακούσω
πρόβλημά σου αν μ΄αγαπάς
να σε δεχτώ μη περιμένεις
εκεί που ήσουνα να πας

Πόσο περίμενα ετούτη τη στιγμή
φούντωνε μέσα μου το πάθος για μια νίκη
τόσες φορές είχα από σένα προδοθεί
δεν είναι εκδίκηση αυτή μα θεία δίκη
     

Δεν υπάρχουν σχόλια: