Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ΖΑΛΙΣΤΗΚΑ!...

Από καθαρά προσωπική “διαστροφή” μου αρέσει να παρακολουθώ τα πολιτικά δρώμενα της χώρας και όχι μόνο.

Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά και για να προλάβω τα σχετικά σχόλια ότι ουδέποτε υπήρξα υποψήφια οπουδήποτε (πλην του 15μελους κάποια στιγμή την περασμένη χιλιετία...), δεν έχω σκοπό να υπάρξω στο μέλλον και ουδέποτε έχω ζητήσει “ρουσφέτι”.

Πιθανότατα πολλοί θα σκεφτούν ότι αφού δεν προσβλέπω σε κάτι από τα παραπάνω είμαι “ηλίθια” που ασχολούμαι.

Εγώ θεωρώ ότι η απόρριψη  όλων των παραπάνω μου δίνει την ελευθερία που χρειάζομαι για να βλέπω τα πράγματα με την απλή κοινή και μόνο χωρίς δεσμεύσεις και προαπαιτούμενα.

Ακόμα κι έτσι όμως, ακόμα κι αν παρακολουθώ τα πολιτικά δρώμενα εθελοντικά και χωρίς να προσβλέπω σε οποιοδήποτε προσωπικό όφελος, τις τελευταίες ημέρες... ζαλίστηκα!

Ήδη από την προεκλογική περίοδο είχα αρχίσει να χάνω τα αυγά και τα πασχάλια με τους παριστάμενους στα “πάνελ”.

Με την πολυδιάσπαση των κομμάτων και τις συνενώσεις της τελευταίας στιγμής δεν ήξερα πια ποιος εκπροσωπεί ποιον!

Πάνω που είχα αρχίσει να μαθαίνω τα βασικά ήρθαν οι εκλογές και έφεραν τα πάνω κάτω.

Ακόμα δεν είχα μάθει να κατατάσσω κομματικά όλα τα πολιτικά πρόσωπα και μπήκαν στην συζήτηση και τα οικονομικά προγράμματα.
Άντε να βγάλεις άκρη...

Όπου βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και άλλη άποψη!
Όπου “καταγγελία” του μνημονίου και “επαναδιαπραγμάτευση”!
Όπου “ευρώ” και “δραχμή”!

Προσωπικά... παραιτούμαι!
Μου είναι αδύνατον να καταλάβω τις αρχές(;) του ΣΥΡΙΖΑ... αν υπάρχουν!

Φαίνεται όμως ότι η “ζαλάδα”, που φαντάζομαι ότι δεν είναι μόνο δικό μου σύμπτωμα, έχει πάρει διαστάσεις... παράνοιας!

Από εχθές συζητάμε σοβαρά(;) εάν έδωσε ο Καμμένος ένα συγκεκριμένο κείμενο στον Παπούλια ή εάν η επιστολή είναι πλαστή!

Δηλαδή, φτάσαμε σε τέτοιο σημείο παράνοιας ώστε να δεχόμαστε ως πιθανό ενδεχόμενο η Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας(!) να πλαστογραφεί(!) κείμενο με θέσεις(;) ενός κόμματος!!!

Συζητάμε σοβαρά(;) την καταγγελία του Καμμένου για προβοκάτσια(!) κατά του 5ου σε σειρά εκλογής κόμματος η οποία οργανώθηκε(!) από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας!!!

Κάτι πάει πραγματικά πολύ στραβά στην σημερινή Ελλάδα και στην πολιτικούς ταγούς της!

Το μεγαλύτερο δυστύχημα για την χώρα είναι ότι, μέσα στην μεγάλη μας ζαλάδα, όλα αυτά τα παράλογα πολλοί τα βλέπουν λίγοι όμως τα καταλαβαίνουν... ο παραλογισμός συνεχίζεται... και “αυτοκτονεί” η...

απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: