Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ...

Τον τελευταίο καιρό, λόγω κάποιων προσωπικών προβλημάτων, δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ για να γράψω δικά μου κείμενα.

Προσπαθώ λοιπόν να βρω κείμενα με τα οποία συμφωνώ ώστε να τα αναδημοσιεύσω και έτσι αναγκάζομαι να διαβάσω πολλά!

Δυστυχώς όσα περισσότερα διαβάζω, τόσο περισσότερο απογοητεύομαι.

Συνηθίζω να “ψάχνω” την απλή κοινή λογική και είμαι σίγουρη ότι αυτή είναι και η βασική αιτία της απογοήτευσής μου.

Βρίσκω κείμενα τα οποία ξεκινούν εξαιρετικά.
Έχουν λογική, ειρμό, παράθεση στοιχείων...  γενικά έχουν όλα τα προσόντα ενός υπέροχου κειμένου.
Αλλά...
Φτάνεις στον επίλογο και μέσα σε 3-4 σειρές παραλογισμού και εντελώς εσφαλμένων συμπερασμάτων, καταστρέφεται όλο το οικοδόμημα.

Αυτά τα κείμενα είναι τα πιο απογοητευτικά όλων γιατί έχεις χάσει χρόνο για να τα διαβάσεις μέχρι το τέλος, έχεις ενθουσιαστεί με το περιεχόμενο και τελικά ανακαλύπτεις ότι ήταν απλώς χάσιμο χρόνου!

Αυτά τα κείμενα είναι και τα πιο “επικίνδυνα” γιατί πολλοί είναι αυτοί που τα διαβάζουν, τους συνεπαίρνει η λογική του κειμένου και δεν βλέπουν τον παραλογισμό των συμπερασμάτων.

Τα κείμενα που ξεκινούν “στραβά” τα απορρίπτεις γρήγορα, ενώ υπάρχουν και αυτά που ίσως χρειαστεί να διαβάσεις μέχρι την μέση πριν αλλάξεις σελίδα.

Το πρόβλημα είναι ότι τα κείμενα που μπορούν να “σταθούν”, από την αρχή μέχρι το τέλος, σε μία λογική συζήτηση είναι ελάχιστα!

Πολλές φορές, όταν κι εγώ η ίδια γράφω ένα δικό μου κείμενο, ψάχνω τον “λογικό” αντίλογο στα γραφόμενά μου και προσπαθώ να απαντώ σε αυτόν έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο “ολοκληρωμένο” ώστε να μην επιδέχεται “λογικό” αντίλογο.

Δυστυχώς, αυτά τα κείμενα είναι ακόμα λιγότερα...

Σήμερα λοιπόν, αφού προσπάθησα πολύ να βρω κείμενα, “λογικά” και της αρεσκείας μου... δεν είχα τι να αναρτήσω!

Ίσως να μην έψαξα αρκετά...
Ίσως να μην ξέρω που να ψάξω...

Αν κάποιος αναγνώστης και φίλος του blog έχει κάποια σελίδα να μου υποδείξει... ευχαρίστως να την επισκεφθώ.

Μέχρι τότε...

αφιερωμένο...

με την “γνωστή”....

απλή κοινή λογική...


Δεν υπάρχουν σχόλια: