Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Ε, ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ... ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!...

Παρακολουθώ από το πρωί διάφορους “δημοσιογράφους” αλλά και πολλούς αυτόκλητους υπερασπιστές παντός αλλοδαπού λαθρομετανάστη στην Ελλάδα να μου λένε ότι “πρέπει να ντρέπομαι”.

Βαρύγδουπες δηλώσεις του τύπου “όλοι οι Έλληνες πρέπει να ντρέπονται”, “είναι ντροπή για την χώρα”, “η Ελλάδα γίνεται και πάλι διεθνώς ρεζίλι”, κλπ, κλπ, κλπ.

Πάτε καλά;

Θα ντραπώ εγώ γιατί στα 10εκ κατοίκων αυτής της χώρας βρέθηκαν 2-3 (άγνωστοι σε μένα!) ανεγκέφαλοι και ηλίθιοι εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου οι οποίοι πυροβόλησαν στο ψαχνό απλήρωτους εργαζόμενους;

Θα ντραπώ εγώ γιατί ένας “εργοδότης” (ή και παραπάνω) χρησιμοποιεί παράνομα αλλοδαπούς λαθρομετανάστες και τους εκμεταλλεύεται με όποιον τρόπο μπορεί;

Θα ντραπώ εγώ γιατί σε μία συγκεκριμένη περιοχή της χώρας κάποιοι συγκεκριμένοι κτηματίες θεωρούν ότι είναι “τσιφλικάδες” άλλης εποχής;

Ε, όχι λοιπόν... Δεν ντρέπομαι!

Να ντραπώ γιατί ζω σε ένα κράτος όπου μπορεί να μπει ο κάθε λαθραίος μετανάστης χωρίς έλεγχο;...  Να ντραπώ!

Να ντραπώ γιατί δεν λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός της χώρας μου ώστε να τιμωρεί σκληρότατα όποιον “προσλαμβάνει” ή στεγάζει παράνομους μετανάστες;... Να ντραπώ!

Να ντραπώ γιατί δεν υπάρχει κανένας υγειονομικός έλεγχος στις περιοχές της χώρας μου όπου παράγονται τα αγροτικά προϊόντα που καταναλώνουμε;... Να ντραπώ!

Αλλά να ντραπώ γενικά ως Ελληνίδα, μαζί με όλους τους υπόλοιπους Έλληνες, γιατί σε ολόκληρη την χώρα βρέθηκε ένας ανήθικος “εργοδότης” με 2-3 “πιστολέρο” οι οποίοι πυροβόλησαν εργαζόμενους που ζητούσαν τα δεδουλευμένα τους, μόνο και μόνο γιατί ήταν “καημένοι λαθρομετανάστες”;...  Ε όχι!

Αν αύριο κάνει το ίδιο ένας άλλος  “εργοδότης” και βάλει τους “επιστάτες” του να χτυπήσουν στο ψαχνό Έλληνες εργαζόμενους οι αντιδράσεις θα είναι οι ίδιες;
Θα μου ζητήσουν πάλι να ντραπώ που είμαι Ελληνίδα;
Θα πουν και πάλι ότι εξευτελίζεται διεθνώς ή χώρα;
Δεν νομίζω...

Και επειδή με αφορμή μία εγκληματική πράξη ενός ανήθικου ηλίθιου και των πιστολέρο του είναι βέβαιο ότι θα ξεκινήσει μία απερίγραπτη παραφιλολογία και υπεράσπιση του κάθε λαθραίου αλλοδαπού μετανάστη, να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

Σαφώς και είναι κατακριτέα οποιαδήποτε απάνθρωπη εκμετάλλευση οποιουδήποτε ανθρώπου!

Σαφώς και η τιμωρία των υπευθύνων για το συγκεκριμένο συμβάν πρέπει να είναι σκληρή και παραδειγματική.

Αλλά αφού το πάτε αλλού... και η ιστορία με την λαθρομετανάστευση έχει παραγίνει πια!

Σκληρά και παραδειγματικά πρέπει να τιμωρούνται όλοι όσοι απασχολούν ή στεγάζουν λαθρομετανάστες!

Δεν είμαστε “η γη της επαγγελίας” όπου υπάρχει δουλειά, χρήμα, ασφάλεια, υγεία και παιδεία για όλους!

Έχουμε ξεπεράσει τα όρια της “φιλοξενίας” απρόσκλητων ξένων!

Για να αποφύγουμε λοιπόν γεγονότα όπως αυτό της Μανωλάδας, είτε αυτό αφορά αλλοδαπούς είτε Έλληνες, πρέπει να μαζέψουμε τα κομμάτια μας, να οργανωθούμε, να εφαρμόσουμε τους νόμους και να δουλέψουμε.

Όταν με το καλό ξαναγίνουμε “γη της επαγγελίας” τότε το ξανασυζητάμε... νόμιμα, ελεγμένα και οργανωμένα.

Απλή κοινή λογική...


ΥΓ : Και με την ευκαιρία...
Βαρέθηκα την καραμέλα του “ρατσισμού”!
Ρατσισμός είναι η αντίδραση και το μίσος εναντίον μίας φυλής ή εθνότητας όπου κι αν αυτή βρίσκεται.
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με οποιονδήποτε Ασιάτη, Αφρικανό ή οποιονδήποτε άλλο αλλοδαπό βρίσκεται στην χώρα του!
Μακάρι να μπορούσα να επισκεφτώ όλες τις χώρες του πλανήτη, να δω πως ζει ο κάθε πολίτης στην χώρα του, σεβόμενη πάντα την θρησκεία και τον πολιτισμό του.
Αλλά στη χώρα του!
Και ναι... έχω μεγάλο πρόβλημα με όσους εισέβαλαν απρόσκλητοι στην χώρα μου απαιτώντας να εφαρμόσουν τους δικούς τους νόμους, θρησκεία, κλπ.
Δεν δέχομαι λοιπόν την ταμπέλα του “ρατσισμού”, ειδικά από αυτούς που έχουν γίνει ρατσιστές κατά της χώρας τους, μόνο και μόνο γιατί έχω ακόμα, έστω και  ψήγματα, απλής κοινής λογικής...

Δεν υπάρχουν σχόλια: