Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ (Ι)...

Θεωρώ ότι είμαι πραγματίστρια και προσπαθώ για κάθε μου άποψη να παραθέτω και λογικά επιχειρήματα ώστε να μπορώ να την υποστηρίξω.
 
Δεν μου αρέσουν οι φαμφάρες και τα μεγάλα λόγια και σιχαίνομαι τα ψέματα και τον λαϊκισμό.
 
Βάσει όλων αυτών των χαρακτηριστικών μου, τον τελευταίο καιρό αναρωτιέμαι όλο και πιο συχνά αν είναι στραβός ο γιαλός ή εγώ αρμενίζω στραβά.
 
Καθημερινά συναντώ τον παραλογισμό και το χειρότερο είναι ότι κανένας (ούτε κι εγώ... δυστυχώς...) δεν τολμάει να αντιδράσει γιατί δεν είναι political correct ή (αριστερο-)κοινωνικά αποδεκτό.
 
Επειδή λοιπόν βαρέθηκα να καταπιέζομαι αποφάσισα να ασχοληθώ με κάποιες από αυτές τις “στρεβλώσεις”...
 
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει δικαιοσύνη στην σημερινή Ελλάδα.
 
Ενοικιαστές εμπορικών ακινήτων οι οποίοι σαφώς και έχουν δει τα έσοδά τους να μειώνονται ζητούν μειώσεις ενοικίων από τους ιδιοκτήτες των κτηρίων όπου στεγάζουν τις επιχειρήσεις τους.
 
Οι ιδιοκτήτες από την άλλη πλευρά, σκεπτόμενοι ότι η φορολογία του ενοικίου τους αυξήθηκε, αρνούνται να προβούν στην μείωση του ενοικίου.
 
Έτσι λοιπόν οι ενοικιαστές προσφεύγουν στην δικαιοσύνη και επιτυγχάνουν την μείωση του ενοικίου τους με δικαστική πλέον απόφαση!
 
Μόνο εγώ βλέπω τον παραλογισμό;
 
Δεν έχει ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ενός ακινήτου την ευχέρεια να το διαχειριστεί όπως αυτός νομίζει καλύτερα;
 
Από πότε ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ έχει άποψη και μάλιστα μπορεί και να την επιβάλει για την χρήση ενός ακινήτου το οποίο ενοικιάζει και δεν του ανήκει;
 
Ένας ιδιοκτήτης ακινήτου μπορεί να είναι τρελός και να το θέλει κλειστό...
Μπορεί να θέλει να νοικιάσει 50τμ στην Κολοπετινίτσα έναντι 1εκ ευρώ μηνιαίως...
Μπορεί να θέλει να του βάλει φωτιά και να το κάψει...
Απαγορεύεται;
 
Η δική μου λογική -και όχι μόνο η δική μου- υπαγορεύει ότι σε περίπτωση που ιδιοκτήτης και ενοικιαστής δεν τα βρουν μεταξύ τους για το ύψος του ενοικίου τότε ο ενοικιαστής μετακομίζει και αφήνει τον ιδιοκτήτη με ένα άδειο ακίνητο να το έχει να το χαίρεται.
 
Πολλές φορές μάλιστα, περνάει απ' έξω και γελάει με τον ιδιοκτήτη που τον “έδιωξε” και τώρα δεν μπορεί να το ξανανοικιάσει.
 
Αλλά να προσφύγει στην δικαιοσύνη και να μείνει μέσα στο ακίνητο με το έτσι θέλω δίνοντας όσο ενοίκιο θέλει...
 
Ε, αν αυτό δεν είναι “στρέβλωση” στην απόδοσης δικαιοσύνης τότε τι είναι;
 
Καημένη...
 
απλή κοινή λογική...
 
Πόσα παράλογα θα δεις ακόμα;...
 
 
ΥΓ : Ο τίτλος έχει αριθμό (Ι) γιατί είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα ασχοληθώ και με ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ (ΙΙ)... (ΙΙΙ)... κλπ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: