Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ... (ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ...)

Αθήνα 09 Ιουλίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ


«Αμέσως μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, με επιστολή που παρέδωσα στον Πρωθυπουργό, κ. Αντώνη Σαμαρά, υπέβαλλα την παραίτησή μου από την θέση του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

Ξεκαθαρίζω, ότι μόνη αιτία της παραιτήσεώς μου είναι η προσωπική μου πεποίθηση πως το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης με την Τρόικα και η διόρθωση των σημαντικών στρεβλώσεων στα εργασιακά, συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά και προνοιακά ζητήματα, θα έπρεπε να έχουν τεθεί εμφατικά στο τραπέζι των συζητήσεων από την αρχή.

Εύχομαι να κάνω λάθος.

Ωστόσο, επειδή προσωπικά μου είναι αδύνατο, να αισθάνομαι ανακόλουθος με τα πιστεύω μου και σε όσα διεκήρυττα ως Τομεάρχης Εργασίας της Ν.Δ., προτίμησα να αποχωρήσω από την κυβέρνηση, μη θέλοντας να της δημιουργώ εγγενή προβλήματα από την αρχή κιόλας του βίου της.

Άπαντες γνωρίζουν πως ουδέποτε αρνήθηκα τις δύσκολες μάχες, αλλά και ουδέποτε έβαλα οποιαδήποτε «καρέκλα» πάνω από την απαράβατη αρχή μου ότι ο πολιτικός οφείλει να υπηρετεί το εθνικό συμφέρον με οποιοδήποτε προσωπικό ή άλλο κόστος, τολμώντας πάντοτε να έχει το θάρρος της γνώμης του. Αυτό άλλωστε προσπαθώ να κάνω σε όλη ,την άνω των 20 ετών, κοινοβουλευτική μου διαδρομή.

Άπαντες γνωρίζουν επίσης ότι και στον πρόσφατο προεκλογικό αγώνα, είχα ως κεντρικό σύνθημα το «εδώ στα δύσκολα».

Το επαναλαμβάνω και σήμερα.

Παραμένω στη Νέα Δημοκρατία, απλός στρατιώτης του πατριωτικού μου καθήκοντος και συνεχίζω να στηρίζω την κυβέρνηση και προσωπικά τον Πρωθυπουργό, εδώ στα δύσκολα.
Ευχαριστώ από καρδιάς τα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας καθώς και τους Γενικούς και Ειδικούς Γραμματείς για την σύντομη αλλά γόνιμη συνεργασία μας.
Μα πάνω από όλους τιμώ και ευχαριστώ τον Αντώνη Σαμαρά, για την τιμή που μου έκανε να με εντάξει στο κυβερνητικό σχήμα και του εύχομαι να μας κάνει όλους περήφανους.

Αυτό θέλω, αυτό περιμένω, σε αυτό ελπίζω, γι’ αυτό αγωνίζομαι».

ΠΗΓΗ  ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ


ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ :
Προσωπικά δυσκολεύομαι να κατανοήσω την καθ' όλα σεβαστή άποψη και απόφαση του κ. Νικολόπουλου.
Δεν παραιτείσαι μέσα σε μία μόλις εβδομάδα και μάλιστα αμέσως μετά την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση υπουργέ μου.
Μένεις, δουλεύεις και παλεύεις!
Αν βλέπεις κάτι στραβό, κάτι που σε ενοχλεί, κάτι που θέλεις να αλλάξει... το προσπαθείς με όλες σου τις δυνάμεις από την θέση του υφυπουργού!
Λυπάμαι αλλά εγώ άλλα περίμενα...
Εκτός εάν ο κ. Νικολόπουλος νομίζει ότι μπορεί να πετύχει περισσότερα για τους εργαζόμενους ως "απλός στρατιώτης"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: