Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Είμαι ένας εκ πεποιθήσεως αντιμνημονιακος!!...

Γράφει ο γιατρός Γιώργος Νεοφώτιστος

  Πόσες φορές  διαβάζουμε ή ακούμε κάτι που δεν έχει σχέση καμιά με τη αλήθεια.  Ειδικά στη γλώσσα της πολιτικής πολύ συχνά οι έννοιες χάνουν το νόημά τους.  Και ενώ λίγο καιρό πριν ,  στη  Ελληνική πολιτική σκηνή  κυριαρχούσαν παρατάξεις με ¨ιδεολογική¨  ετικέτα.. σήμερα όλα αυτά  μοιάζουν να έχουν ανατραπεί.

  Σήμερα έχουν  πολύ απλοποιηθεί τα πράγματα. Δηλώνεις  μνημονιακός  ή αντιμνημονιακός και  αυτό πια σε χαρακτηρίζει.

 Απλό πολύ δεν νομίζετε;

  Προσπάθησα λοιπόν  και εγώ,  με τις λίγες μου γνώσεις,  να σταθώ σ’ αυτό το μεγάλο δίλλημα  και να απαντήσω  σε πια παράταξη ανήκω; Είμαι άραγε μνημονιακός ή αντιμνημονιακός  ;

 Και ενώ , με μια πρώτη ματιά,   η απάντηση φαντάζει τόσο απλή, θέλω να σας εξομολογηθώ πως  δυσκολεύτηκα πολύ.

   Όχι πως δεν είμαι αντιμνημονιακός.

    Αλίμονο.,.. Δεν είμαι ούτε τραπεζίτης , ούτε  ιδιοκτήτης ΜΜΕ , πολύ περισσότερο δε από εκείνους που ανήκουν στην …¨ πλουτοκρατία¨..

   Είμαι ένας φιλήσυχος οικογενειάρχης , με ένα επάγγελμα  που   κάποιοι  αποφάσισαν να το απαξιώσουν που ζω και εγώ  με τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια άλλοι συμπατριώτες μου.

   Και,  πιστέψτε με,  δεν είχα και δεν έχω άλλες κρυφές επιλογές… Οπότε θα ήμουν αν μη τι άλλο γραφικός  αλλά και  ανόητος να  είμαι ευτυχής για το  οικονομικό  τσουνάμι που σάρωσε τη χώρα μου , σαν συνέπεια των μνημονίων….

   Όχι λοιπόν στα μνημόνια…

   Θα ήμουν ευτυχής   αλήθεια , να βγω και να γίνω ο… πρώτος αντιμνημονιακός αντιπολιτευσηματίας… Άλλωστε  δεν θα κάνω τίποτα περισσότερο από το να  προστατεύσω τα συμφέροντα μου.,, και αυτό  και είναι  εύλογο   και ηθικό.
    
   Όμως…( γιατί άραγε να υπάρχουν αυτά τα ρημάδια τα όμως ..και να βασανίζουν κάθε πολίτη που έχει μυαλό και που το χρησιμοποιεί για… να σκέφτεται; ) ..

  Όμως,   ενώ  η  ¨γνώση¨  δημιουργεί   πολλά προβλήματα, η άγνοια  σίγουρα δεν μπορεί να επιλύσει κανένα.  Και  σήμερα  πια έχουν τεθεί στο καθένα  μας χωριστά  ίσως από τα πιο σημαντικά  διλλήματα, που δεν επιλύονται με εξορκισμούς ούτε με οργισμένες φωνές… Απαιτούν  πρώτα γνώση  και αμέσως μετά  νου και  σκέψη..

  Άραγε ποιοι από εμάς γνωρίζουν τι ακριβώς διαδραματίστηκε στη Αργεντινή , όταν αποφάσισε να κάνει στάση πληρωμών;   Δεν είναι δύσκολο να ανατρέξει κανείς,  και μέσω του διαδικτύου αλλά και των δημοσιευμάτων εκείνης της εποχής ,   να πάρει μια ..ψυχρή εικόνα του δράματος εκείνων των ανθρώπων που έζησαν εκείνες τις  στιγμές  απόλυτης αναρχίας και χάους...

  Αλήθεια έχει σκεφτεί κανένας από τους  παπαγαλίζοντες παρόμοιες τακτικές  για τη χώρα μας;  Σε εποχές  κρίσης  οι άναρθρες κραυγές  πρέπει να γίνουν ψίθυροι  και κυρίως από εκείνους που δεν έχουν να δώσουν την  λύση…

  Ναι ,  είμαι με όλο μου το είναι   αντιμνημονιακός  και το φωνάζω,  ζητώ να  απαγκιστρωθώ από αυτό το διαβόητο σχέδιο  λιτότητας. Με   σχέδιο όμως , με τακτική  όμως, με  προσανατολισμό στο Ευρωπαϊκό μου είναι  όμως.. .

   Η αντιμνημονιακή μου  θέση δεν   μου δίνει κανένα δικαίωμα να  συμμετάσχω σε ένα πολιτικό έγκλημα , όπως αυτό που έγινε με  τις κραυγές  του ΓΑΠ ..¨ λεφτά ..υπάρχουν..¨…

   Γιατί  εκείνος που  λέει «έξω από τη χρηματοδότηση»  ( ..που   ο ΓΑΠ  και η παρέα του.. υποχρέωσε  τη χώρα μας να δανείζεται ΜΟΝΟ υπογράφοντας μνημόνια.. ), ή πιστεύει πως λεφτά υπάρχουν και άρα δεν χρειάζεται να δανειστούμε,  ή μας οδηγεί έξω από Ευρώ- Ευρωζώνη σε  τριτοκοσμικέ αναζητήσεις..!!

  Είμαι ναι αντιμνημονιακός .

  Όμως   παράλληλα  είμαι και συνειδητοποιημένος   πολίτης , ο οποίος  έχει διδαχτεί να  αποστρέφεται τις … επαναστατικές κορώνες των επαγγελματιών του είδους.. που δίκη συνδικαλιστικών εργατοπατέρων, έχουν  αναλάβει ( με ποια άραγε προσόντα  και πρότερον  αντίστοιχο βίον ;;;) να ξεσηκώσουν τους συνετούς Έλληνες πολίτες .. Κάθε προπαγάνδα  , από οπουδήποτε και αν προέρχεται , δεν παύει να ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ..!!

   Όλοι θέλουμε να μαθαίνουμε τη αλήθεια…Ολόκληρη όμως τη αλήθεια χωρίς ¨εκπτώσεις¨  και μισά ψέματα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: