Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΣΗΜΕΡΑ...

Ενόσω το μεσημέρι παρακολουθούσα την συνέντευξη του Σαμαρά στην ΔΕΘ σκεπτόμενη πόσο λογικά μου ακούγονταν όσα έλεγε δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα ακολουθούσε...

Από τις 3 το μεσημέρι συνεδρίαζε η κυβερνητική επιτροπή για να βγει στις 8.30 ο αντιπρωθυπουργός Βενιζέλος να κάνει δηλώσεις και να μου πει... τι;

Τι έμαθα;

Έμαθα ότι εγώ φταίω!
Εγώ καταστρέφω την χώρα και εμποδίζω την “κυβέρνηση” να μας σώσει.
Κάνω μία ανάρτηση στην οποία δηλώνω ότι ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώνω πλέον χαράτσια, την βλέπει ο Σόιμπλε και σκέφτεται “άμα δεν πληρώσει αυτή με τόσα που δίνει κανονικά, θα πέσει έξω το μέτρο” και τα ψέλνει στον αντιπρωθυπουργό.

Έμαθα λοιπόν ότι δεν πρέπει να μιλάω ή να γράφω.
Ούτε εγώ, ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε οι φορείς, ούτε οι οικονομολόγοι, ούτε η αντιπολίτευση!
Ότι θα ζούσα τέτοια λογοκρισία στην Ελλάδα του 2011... ούτε επί χούντας τέτοια κατάσταση!
Όσο εμφανώς παράλογα και αν είναι τα μέτρα κανείς δεν πρέπει να ασκεί κριτική!

Έμαθα επίσης ότι το 2012 θα είναι έτος περικοπής δαπανών.
Αυτό που θα έκανε πρώτο και καλύτερο οποιαδήποτε κυβέρνηση (πόσο μάλλον μία σοσιαλιστική κυβέρνηση!) η δική μας “κυβέρνηση” θα το κάνει... του χρόνου!

Πρώτα έκοψε μισθούς, συντάξεις και φοροαπαλλαγές, αύξησε όλους τους φόρους (ΦΠΑ, τσιγάρα, ποτά, καύσιμα), έβαλε όλων των ειδών τους έκτακτους φόρους (στο εισόδημα, στα ακίνητα, στα αυτοκίνητα, κλπ) και τώρα σκέφτηκε ότι ίσως να πρέπει να δει λίγο και τις δαπάνες!

Έμαθα και πόσο ανεύθυνος είναι ο Σαμαράς ο οποίος ενώ είναι ενημερωμένος για όλα και “ξέρει όσα ξέρει και ο πρωθυπουργός” προκαλεί “οδυνηρή έκπληξη” στον καημένο τον αντιπρωθυπουργό με τις δηλώσεις του.
Ντροπή του!

Πως τολμάει πχ να επιμένει να μιλάει για εργασιακή εφεδρεία όταν ο Βενιζέλος το είπε στην τρόικα και του αρνήθηκαν;
Βέβαια πάω στοίχημα ότι ο Βενιζέλος δεν μπορούσε να επιχειρηματολογήσει για να τους πείσει, να τους πει δηλαδή όσα είπε το μεσημέρι ο Σαμαράς για το θέμα και να τους δώσει και στοιχεία κοστολογημένα.
Δεν έχει καμία σημασία. Ο Σαμαράς φταίει!

Ο αντιπρωθυπουργός βγήκε από την σύσκεψη της κυβερνητικής επιτροπής για να μου “μάθει” όλα αυτά τα ωραία πράγματα, να μου πει ότι αποφάσισαν να εφαρμόσουν το μεσοπρόθεσμο(;) και να μου ανακοινώσει ότι θα μου κάνει ανακοινώσεις... αύριο!

Και για να είναι σίγουρος ότι θα ενημερωθώ βγήκε κατά την διάρκεια των δελτίων ειδήσεων και μετά επέστρεψε στην σύσκεψη.

Ότι σχόλιο και να κάνω δεν θα είναι κόσμιο και σίγουρα δεν θα αρμόζει σε μία κυρία όπως εγώ.

Ας βγάλει λοιπόν ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα με την...

απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: