Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Ένας μύθος αισωπικός…

Κάποτε ήταν ένας εγκέφαλος πολυπλόκαμος και πολυλειτουργικός… Ευφυέστατος και πολυσχιδής, βαθύτατα διερευνητικός και αναλυτικός, πολυτάλαντος και ευρηματικός.

Και επειδή ως στόχο είχε να κατορθώσει να καθυποτάξει και να εξουσιάσει έναν ολόκληρο αλλά ανυπότακτο και δυσκολοκυβέρνητο λαό, με κοινά ήθη και έθιμα που κρατούσαν εδώ και πολύ καιρό και με γλώσσα μήτρα άλλων γλωσσών να τον δένει και αυτή με το ένδοξο αρχαίο παρελθόν, έπρεπε να αφιερώσει όλη την ενέργεια και την πνευματικότητα του και να καταστρώσει έτσι το δαιμόνιο σχέδιο καθυπόταξης και ελέγχου αυτού του λαού με τρόπο και σχέδιο επιστημονικά παραπλανητικό…

Έψαξε λοιπόν, μελέτησε πολύ, βρήκε τις αδυναμίες και άρχισε να υλοποιεί το σχέδιο αυτό…
 
Πρώτα πρέπει να βρω ανθρώπους από αυτόν τον λαό που τα πάθη τους δεν μπορούν να τα ελέγξουν, παρόλο που το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό…

Άλλους φυσικά θα τους βαφτίσω και θα τους προωθήσω ότι δήθεν είναι και ανήκουν σε αυτόν τον λαό και από πίσω με καμάρι, όταν τους δεχτούν σαν δικούς τους, για το επίτευγμα μου θα γελώ…

Θα επικεντρωθώ κυρίως στις μετριότητες με αλλαζονικό όμως εγωισμό κι όσο δεν ελέγχονται από τα πάθη τους τόσο καλύτερο για τον σκοπό μου αυτό.

Το χρήμα που θα εκδίδω εγώ, θα είναι το πρώτο και κυρίαρχο όπλο ελκυστικό, μετά η ακράτεια στην ηδονή όποιας μορφής και αν είναι αυτή και τέλος οτιδήποτε αποτελεί για αυτούς ναρκωτικό που να τους εθίζει, θα το χρησιμοποιήσω έτσι να απειλώ και από το δίχτυ μου εάν πιαστούν με κανένα τρόπο να μην μπορούν να βρουν διαφυγής οδό…

Φυσικά θα χρησιμοποιήσω το δυνατότερο προσελκυστικό για τον κάθε μειοδότη που δεν έχει ήθος, ούτε βέβαια αιδώ…

Και πόσο μάλλον θα χαρώ από κάποιους που θα νομίζουν ότι υπηρετούν έναν ιερό σκοπό, αλλά τι κρίμα για αυτούς που δεν θα γνωρίζουν σε ποιον δικό μου απώτερο σκοπό καταναλώνουν τις δυνάμεις και παρασύρουν αυτόν τον γενναίο αλλά και επιπόλαιο και αφελή λαό…

Έτσι λοιπόν, επειδή γνωρίζω μελετώντας την ιστορία με απόλυτη φειδώ, ότι η διχόνεια και η έριδα είναι ένα όπλο για αυτόν τον λαό, το πιο καταστροφικό, πολύ απλά θα τους χωρίσω σε φατρίες και κόμματα με τρόπο δήθεν δημοκρατικό.

Θα αναδείξω και θα προωθήσω μέσα από ελεγχόμενο από μένα κύκλωμα κρυφό, με κώδικα και αρχή επτασφράγιστο μυστικό και σαν βιτρίνα δήθεν φιλανθρωπικό, έναν στρατό σε κάθε κόμμα δικό μου προσωπικό…

Θα τους βάζω έτσι να ξιφομαχούν στα μέσα ενημέρωσης που εγώ θα χρηματοδοτώ, και που τους αρχιδημοσιογράφους θα ελέγχω πάλι εγώ, δήθεν για το ποιος θα προωθήσει περισσότερο το κοινό καλό και θα αφήσει τον λαό δήθεν πάλι να επιλέξει τον σωτήρα του, αριστερό ή δεξιό…

Θα φτιάξω και πολλές πολιτικές παραφυάδες με στελέχη μου πάλι από τον μυστικό μου τάγμα αυτό, που δήθεν θα πετροβολούν το σύστημα το δικομματικό, με ταμπέλες από το μπλοκ το κουμουνιστικό και φυσικά από το άλλο το δήθεν ακροδεξιό…

Έτσι σαν μαριονέτες θα κουνώ τα νήματα από το παρασκήνιο εγώ και άσε τον φιλότιμο αυτόν λαό, που στο εν τω μεταξύ θα τον έχω γεμίσει με πορνό, ξενύχτι, δόγμα με Θεό απάνθρωπο και ανθελληνικό, με ναρκωτικό και χρήμα δανεικό και θα τον έχω απομακρύνει έτη φωτός από το πνεύμα το αθάνατο, το αρχαίο το κλασσικό, να μπορέσει να διακρίνει, τι παγίδα του στήνω και πόσο η συνείδηση του μετατρέπεται σε δικό μου υποχείριο μοναδικό…

Και εάν κάτι μου ξεφύγει και προσπαθήσει να αναστήσει αυτόν τον λαό κάτι φυσικά πολύ δύσκολο μέσα στον γενικό ελεγχόμενο ορυμαγδό, θα το συνθλίψω μέσα στην σύγχυση και στο γενικό χαμό, ποιος να εμπιστευθεί και τι άραγε αφού η απάθεια και ο φόβος θα έχει ριζώσει μέσα σε αυτόν τον λαό από την πλύση εγκεφάλου και το δίλημμα που συνέχεια σαν ρομφαία θα κουνώ πτώχευση ή με μένα τον πραγματικό παντεπόπτη Θεό…

Πόσο ωραία θα παίζω το παιχνίδι μου αυτό και θα το παίζω και σε κάθε λαό, του οποίου τις πλουτοπαραγωγικές του πηγές θέλω να εκμεταλλευθώ, γιατί από αυτές παίρνω δύναμη και γιγαντώνομαι και γίνομαι ακόμα πιο μεγάλο και ανεξέλεγκτο θεριό και φροντίζω και τον εγκέφαλο μου, αυτόν τον νου τον παρά φύσει δημιουργικό, που δεν έχει όμως να του σταθεί μπροστά ακόμα κανένα εμπόδιο ισάξιο και ανατρεπτικό…

Και τώρα που το λέω αυτό μέσα από την ανυπέρβλητη δύναμη μου και το σχέδιο μου το νεοταξικό, που ολοένα συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με νόμισμα και θρήσκευμα κοινό, που οτιδήποτε προσπαθεί να αποκαλύψει έστω και κάποια πτυχή του, θα το βαφτίζω συνωμοσιολογικό, και τις περισσότερες φορές ελεγχόμενο φυσικά από εμένα και αυτό, για να καταμετρώ και τι αντίδραση θα έχει στο αποχαυνωμένο κοινό, που θα βλέπω τον κάθε άνθρωπο σαν αριθμό μοναδικό, για να του ρουφώ την ενέργεια του στον κόσμο αυτό, σαν σώμα να τον βλέπω, δίχως ψυχή και δίχως τίποτε πνευματικό, θαρρώ, …πως ένα ρίγος με περνά και εμένα τον δολερό γιατί έχω και εγώ έναν αχίλλειο τένοντα που φοβάμαι μήπως ξεκινήσει από εκεί το δικό μου κακό…

Μήπως καταλάβουν με κάποιο τρόπο επουράνιο και γονιδιακό, όλα τα σχέδια μου κάποιοι από αυτόν τον δύστροπο και επαναστάτη λαό και εκεί που νόμιζα ότι απόλυτα τον ποδηγετώ μήπως αναγεννηθεί ο αστάθμητος παράγοντας με τον νου τον ελεύθερο, τον Προμηθεϊκό και οδηγήσει αυτόν τον λαό με το παράδειγμα του να θυμηθεί ποιος εμπνεύστηκε το δίκαιο το ελληνικό, να αναπηδήσει ο Σόλων, ο Κλεισθένης και ο Λυκούργος από το φωτεινό παρελθόν, να ρίξουν φως σε κάθε στοά και λαβύρινθο σκοτεινό, να αφυπνίσουν την άμεση ανοιχτή και λαϊκή δημοκρατία προς ανάδειξη των ευσυνείδητων αρίστων που θα είναι έτοιμοι να δώσουν και την ζωή τους για έναν ιερό σκοπό, το κοινό εθνικό και μετά πανανθρώπινο καλό, που θα ελέγχονται απευθείας από τον λαό και θα μελετούν τον λόγο τον ενωτικό τον Ισοκρατικό και θα τον χρησιμοποιούν κάθε φορά που πάλι θα προσπαθώ και εγώ με τις δολοπλοκίες μου και την απληστία μου να αναγεννηθώ και τότε να οικοδομηθεί ξανά ένας Παρθενώνας φως στην οικουμένη λαμπερό…

με προμετωπίδα για κάθε άνθρωπο στην είσοδο του τρανταχτή, για να την διαβάζει και μέσα του βαθειά να χαρακτεί…

μέτρον άριστον, γνώθι σε αυτόν και κατά φύσιν ζή… 

Με εκτίμηση,

 Σταθάκης Δημήτρης, Γεωπόνος - Μελετητής

ΠΗΓΗ  ΙΣΧΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: