Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Ο “ΣΤΕΦΑΝΟΣ” ΕΓΙΝΕ... ΑΛΕΞΗΣ!...

Μία από τις κλασικές ατάκες του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου είναι αυτή του Κωνσταντάρα προς την Κοντού στην ταινία “της ζήλειας τα καμώματα” (1971)...  “ο Στέφανος δεν θα το έκανε ποτέ αυτό”.

Αυτήν ακριβώς την ατάκα σκέφτομαι κάθε φορά που συζητώ με κάποιον ΣΥΡΙΖΑίο.

Κόβονται οι μισθοί και οι συντάξεις;...  Ο Αλέξης δεν θα το έκανε ποτέ αυτό!
Κόβονται επιδόματα;...  Ο Αλέξης δεν θα το έκανε ποτέ αυτό!
Υπάρχει πιθανότητα απολύσεων στο δημόσιο;...  Ο Αλέξης δεν θα το έκανε ποτέ αυτό!
Αυξάνεται η ανεργία;... Ο Αλέξης δεν θα το έκανε ποτέ αυτό!

Έχουν προβλήματα οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές, οι ΟΤΑ, το δημόσιο, οι ιδιώτες, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι ΑμΕΑ και γενικά οτιδήποτε περπατάει, πετάει ή κολυμπάει στην Ελλάδα;...  Ο Αλέξης θα τα είχε λύσει!

Βέβαια συγκεκριμένες λύσεις ή προτάσεις δεν αναφέρει κανείς, ούτε και έχει προϋπηρεσία ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση για να υπάρχει πεδίο σύγκρισης λόγων και πράξεων, αλλά... “με τον Αλέξη όλα θα ήταν διαφορετικά”!

Αν κάποιος διαβάσει τα κείμενα που δημοσιεύθηκαν σε αυτό το ιστολόγιο προεκλογικά δεν θα βρει κανένα να παρουσιάζει τον Σαμαρά και την ΝΔ ως έχοντες την απόλυτη λύση σε όλα.

Όλα όσα συμβαίνουν ήταν αναμενόμενα εκτός ίσως από την καθυστέρηση στις αποκρατικοποιήσεις και την δημιουργία κατάλληλων φορολογικών και γραφειοκρατικών συνθηκών για την σωστή επιχειρηματική ανάπτυξη.

Γιατί εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, δεν υποστηρίζαμε ότι η ΝΔ κατέχει την απόλυτη και άμεση λύση;
Είμαστε πιο έξυπνοι;...  Όχι ιδιαίτερα!
Απλά διαθέτουμε απλή κοινή λογική.

Σκεφτόμαστε απλά και λογικά και καταλαβαίνουμε ότι τα πράγματα δεν μπορούν να φτιάξουν με ένα μαγικό ραβδί αλλά ήταν μάλλον φυσικό να χειροτερέψουν πριν καλυτερέψουν.

Έχω μάθει στην ζωή μου να μην έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανέναν, πλην του πολύ στενού οικογενειακού περιβάλλοντός μου και αυτό το θεωρώ απολύτως λογικό.

Δεν ήμουν, δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ προσωπολάτρης!

Απλά δέχομαι ότι κάποιοι άνθρωποι είναι πιθανό να έχουν καλές προθέσεις, να είναι πιο έξυπνοι από εμένα, να είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους και γενικά να μπορούν να κάνουν κάποια πράγματα προς την σωστή (κατά την δική μου κρίση και άποψη) κατεύθυνση.
Τίποτα παραπάνω!

Επειδή λοιπόν βλέπω διάφορους φίλους που χωρίς να είναι πολιτικοί υπερασπίζονται την “απόλυτη λύση του Αλέξη”...  ας το ξανασκεφτούν.

Είναι άλλο να υποστηρίζεις ότι η μία “πρόταση” είναι καλύτερη από την άλλη, ή ότι η “κατεύθυνση” που θέλει να πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι καλύτερη, ή η “πολιτική” που ανακοινώνει είναι καλύτερη, κλπ και άλλο να υποστηρίζεις ενθέρμως ότι κατέχει την “απόλυτη λύση” για όλα και... “ο Αλέξης δεν θα το έκανε ποτέ αυτό”!

Προσωπικά, ουδέποτε έκρυψα ότι δεν επιθυμώ να “δοκιμάσει” ο Αλέξης να μας σώσει.

Εάν όμως γίνει, κάτι μου λέει ότι πολλοί θα εκπλαγούν και οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι, όχι τα πολιτικά στελέχη αλλά οι απλοί ψηφοφόροι, θα απογοητευθούν και θα “προδοθούν”.

Φιλική “συμβουλή” λοιπόν από κάποια που και στο παρελθόν έχει υπάρξει υποστηρικτής κυβερνώντων κομμάτων...  κρατάτε μικρό καλάθι γιατί μπορεί ”ο Στέφανος να μην το έκανε ποτέ αυτό” αλλά ο Αλέξης να το κάνει!

Απλή κοινή λογική...


ΥΓ : Επειδή αυτές τις ημέρες μόνο για τον Αλέξη ακούω...  ένα μικρό διάλειμμα "επιστροφή" στον Στέφανο!


Δεν υπάρχουν σχόλια: