Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΜΑΘΕ "ΤΙ" ΨΗΦΙΖΕΙΣ...

Η βουλή μας έχει 300 βουλευτές.
Κανένας από εμάς τους απλούς ψηφοφόρους δεν τους ξέρει όλους.
Στην καλύτερη των περιπτώσεων ο καθένας μας ξέρει 50-100 δηλαδή τους τοπικούς της περιοχή του και τα “μεγάλα ονόματα” των κομμάτων που έχουν έντονη παρουσία στα ΜΜΕ.
Των υπολοίπων δεν ξέρουμε ούτε το όνομά τους!

Έχοντας το πλεονέκτημα της επαρχίας, έχω “δηλώσει” (βαρύγδουπη έκφραση!) ότι δεν πρόκειται, ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ, να ψηφίσω κάποιον που δεν γνωρίζω προσωπικά.

Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ότι είναι όλοι ίδιοι και έτσι θέλω να έχω προσωπική άποψη για τον άνθρωπο που ψηφίζω για εκπρόσωπό μου στην βουλή.

Όταν αποφάσισα να γνωρίσω προσωπικά και να στηρίξω φανερά (κάτι το οποίο στην επαρχία έχει κάποιες ιδιαιτερότητες!) έναν από τους υποψηφίους για τον οποίο ήδη είχα σχηματίσει θετική γνώμη από την παρουσία του στα ΜΜΕ, αρκετοί με ρώτησαν τι ρουσφέτι περιμένω.

Τότε συνειδητοποίησα ότι εκτός όλων των άλλων, είναι ιδιαιτέρως “λυτρωτικό” να στηρίζεις κάποιον χωρίς να περιμένεις κάποιο προσωπικό όφελος.
Έτσι...
Μόνο και μόνο γιατί γνώρισες έναν άνθρωπο τον οποίο κρίνεις ως σοβαρό, έντιμο, κάποιον με τον οποίο θα μπορούσες να κάνεις παρέα ή να τον εντάξεις στους φίλους σου!

Το να μην ζητάς κάτι σου δίνει την ελευθερία να μπορείς να πεις αυτό που θες χωρίς να φοβάσαι αν ο άλλος το πάρει στραβά ή αν παρεξηγηθεί.
Στο κάτω-κάτω όταν και αυτός ξέρει ότι δεν περιμένεις αντάλλαγμα καταλαβαίνει ότι και του λες την αλήθεια, όποια και αν είναι αυτή, χωρίς υστεροβουλία και έχει την υποχρέωση και αυτός να συμπεριφέρεται έντιμα ή, όπως λέμε στην Κρήτη, ντρέτα!

Γιατί τα γράφω όλα αυτά;

Σήμερα το πρωί, στην ενημερωτική εκπομπή της ΝΕΤ (αναγκαστική “επιλογή” λόγω απεργίας!) ήταν καλεσμένος ο Παντελής Οικονόμου, νέος υφυπουργός οικονομικών.
Δεν μπόρεσα λοιπόν να μην αναρωτηθώ... αυτόν ποιος τον ψηφίζει;

Όλα τα χαρακτηριστικά ενός παλαιοκομματικού πολιτικού άλλων εποχών από αυτούς που ανέκαθεν προκαλούσαν αηδία στους πολίτες!
Λόγος με μεγάλη δόση ειρωνείας, ύφος “πάπα”, υπεροπτικό βλέμμα και ύπουλο στυλ... η προσωποποίηση του χειρότερου είδους πολιτικού.

Το είδος που κάνει τους πολίτες να σιχαίνονται τους πολιτικούς και την πολιτική.

Η απειλή μηνύσεων προς όλους όσους τον θίγουν ή τον βρίζουν επειδή σε 24 ώρες έκανε στροφή 180° λόγω “καρέκλας”  είναι το λιγότερο γελοία και δείχνει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα του πολιτικού ανδρός.

Θα μου πει κανείς ότι είναι πολλοί σαν και αυτόν στην βουλή.  Πιθανόν.
Επειδή όμως εγώ αυτόν, αν και τον είχα ξαναδεί παλαιότερα, δεν τον είχα προσέξει, μου έκανε μεγάλη εντύπωση σήμερα.

Στην εποχή λοιπόν του “όλοι ίδιοι είναι” ή του “να καεί το μπ.... η βουλή” συστήνω σε όλους να μάθουν τι ψηφίζουν και κυρίως να φροντίσουν να γνωρίσουν προσωπικά αυτόν που θέλουν να ψηφίσουν.

Βέβαια και εγώ πέρασα τα 40 για να το καταλάβω, αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Είναι γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο έχω καταστήσει τον εαυτό μου απολύτως υπεύθυνο για την ψήφο μου.
Είναι όμως μία ευθύνη που ως σκεπτόμενη ψηφοφόρος είμαι έτοιμη να αποδεχτώ ευχαρίστως και την οποία μπορώ να υποστηρίξω με λογικά επιχειρήματα και όχι με ένα ξερό “ξέρει αυτός τι του ζήτησα”!

Νομίζω ότι μόνο έτσι μπορούμε να αποφύγουμε τις τύψεις για την ψήφο μας!

Απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: