Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ...

Το έλαβα από έναν πολύ καλό φίλο τον οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση και γι' αυτό και το μεταφέρω.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ = ΣΥΝΕΝΟΧΗ

Μάνια μου σε ενημερώνω ότι όπως σου είχα πει ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ!

Κοντεύω τα 50 και για πρώτη φορά στην ζωή μου... ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ!

Η αλήθεια είναι ότι βλέποντας τα αποτελέσματα αισθάνομαι κάπως περίεργα γιατί 50 χρόνια τώρα πίστευα ακράδαντα ότι απέχουν οι ανεύθυνοι και οι αδιάφοροι.

Μάλιστα ήμουν ιδιαίτερα ριζοσπαστικός και υποστήριζα ότι έπρεπε να τους αφαιρεθεί νομικά το δικαίωμα ψήφου λόγω μειωμένης ικανότητας σκέψης!

Και τώρα απέχω εγώ!

Δεν το έκανα από αδιαφορία για τα κοινά και το ξέρεις.

Δεν το έκανα για να καταδικάσω το πολιτικό σύστημα ή τον δικομματισμό. Ξέρεις ότι θα ψήφιζα ΝΔ!

Το έκανα γιατί ως σκεπτόμενος πολίτης που θέλει να είναι ενημερωμένος και να έχει άποψη ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ!

Δυστυχώς είτε  είμαι από τους λίγους είτε και αυτοί που τον διάβασαν δεν τον κατάλαβαν.

Θεωρώ κατάπτυστη και επιεικώς επικίνδυνη την περιβόητη μεταφορά αρμοδιοτήτων προς τις περιφέρειες.

Μάνια μου δεν είμαστε Ελβετοί με καντόνια, ούτε Αμερικανάκια με πολιτείες.

Είμαστε Έλληνες που έχουμε παλέψει πολύ στην ιστορία μας και έχουμε χύσει αίμα για να φτιάξουμε ενιαίο  κράτος υπό ενιαία διοίκηση.

Θεωρώ λοιπόν ότι ο Καλλικράτης δεν είναι απλό λιθαράκι στην διάλυση της χώρας αλλά κανονική ταφόπλακα στην ενότητά της και εγώ αρνούμαι να συμπράξω.

Ελπίζω πραγματικά να κάνω λάθος αλλά θα δούμε πολλά στο μέλλον στην Θράκη, στην Μακεδονία, στην Ήπειρο και δυστυχώς και στην Κρήτη μας.
Και δεν θα είναι καλά!

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ενώ η ΝΔ, πολύ σωστά πράττοντας, δεν ψήφισε τον Καλλικράτη και μάλιστα τότε φωνάζαμε για συνταγματική εκτροπή μια και δεν ψηφίστηκε μία τέτοια μεγάλη μεταρρύθμιση από τα 2/3 της βουλής, τελικά δέχτηκε να μπει στο παιχνίδι και να λάβει ενεργό μέρος στις εκλογές με βάση αυτό το έκτρωμα!

Προσωπικά πιστεύω ότι έπρεπε να ζητήσει αποχή από τον κόσμο της.

Αν η αποχή ξεπερνούσε το 60%, εν τοις πράγμασι, δεν θα υπήρχε νομιμοποίηση από τον λαό ούτε των αποτελεσμάτων ούτε του Καλλικράτη.

Τότε πράγματι θα ξημέρωνε μία άλλη μέρα...


Ο πολύ καλός αυτός φίλος μου ζήτησε να μην αναφέρω το όνομά του και το σέβομαι.

Επειδή όμως τον ξέρω καλά και ξέρω τις απόψεις του, την λογική του, τα πιστεύω και το ήθος του, τον πιστεύω όταν μου επιβεβαιώνει ότι δεν ψήφισε κανένας από την οικογένειά του αλλά και πολλοί από τους φίλους του οι οποίοι πείστηκαν από τα επιχειρήματά του.

Μεταφέρω λοιπόν την άποψή του γιατί υπάρχει μία απαξίωση της αποχής ενώ στην πραγματικότητα υπάρχει πολύς κόσμος που το έκανε συνειδητά,  κατόπιν ώριμης σκέψης και με απλή κοινή λογική...

ΥΓ:  Ελπίζω πραγματικά να  λάβουν και αυτό το σκεπτικό σοβαρά υπ' όψιν τους στην ΝΔ όταν κάνουν αποτίμηση των αποτελεσμάτων.
Δεν είναι ένας. Είναι πολλοί...

3 σχόλια:

Βασίλειος Περαντζάκης είπε...

Δεν ψήφισες και αποφάσισα εγώ για σένα... Ξέρεις τι ψηφίζω εγώ;

Όταν δεν ψηφίζεις, δεν κάνεις εξυπνάδα. Μαλακία κάνεις.

Αν θες να στείλεις άλλο μήνυμα, ψήφισε Λευκό. Το λευκό προσμετράτε ξεχωριστά. Δεν προστίθεται στα ποσοστά των κομμάτων.

ΜΑΝΙΑ είπε...

ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...
ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΩΣΤΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΚΗ.
ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.

Τάκης Βαλκανάς είπε...

Μπορεί το λευκο να προσμετράτε ξεχωριστα όπως και το ακυρο, όμως το ποσοστό των κομμάτων βγαίνει απο τα έγκυρα....