Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

ΑΝ Ο ΚΟΛΟΜΒΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ...

Ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική, επειδή ήταν ανύπαντρος!

Διότι, αν ήταν έγγαμος, θα είχε ακούσει από το έτερόν του ήμισι τα παρακάτω :

- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;

- Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός; Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;

- Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο; Τι κρύβεις;

- Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;

- Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!

- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.

- Αν βγεις από την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.

- Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, βλαμμένη; Τι τρέχει με σένα και αυτήν τη γριά;

- Δεν μπορείς να πας! Τελεία και παύλα!

- Μην ντύνεσαι, διότι εσύ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

Υπάρχει βέβαια, και η άλλη πλευρά :
Εάν ο Κολόμβος ήταν παντρεμένος, δεν θα είχε πάει κι έτσι θα είχαμε κι εμείς γλιτώσει από την Αμερική...

ΠΗΓΗ  bam.gr


ΥΓ. Είπα να βρω κάτι ανάλαφρο για το Σαββατοκύριακο...
Ομολογώ πάντως ότι  πολλές από αυτές τις απαντήσεις θα μπορούσα να τις έχω δώσει εγώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: