Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ...

Ποιος μπορεί να πει ότι ενημερώθηκε τις τελευταίες ημέρες από το διαδίκτυο και τα διάφορα ΜΜΕ    και δεν αγανάκτησε;

Θέλω να βρω έναν ο οποίος δεν ένιωσε την ανάγκη να ξεσπάσει και να σπάσει την τηλεόραση ή τον υπολογιστή, να σκίσει την εφημερίδα ή να... δείρει όποιον ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ βρει μπροστά του!

Από που να ξεκινήσει κανείς;

Το Spiegel αναστάτωσε την Ευρώπη με μία απλή φήμη.
Ακόμα και η δικαιοσύνη αγανάκτησε και ξεκίνησε έρευνα για να βρεθεί η πηγή της φήμης.
Αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν αποδειχθεί σωστή η άλλη φήμη, ότι δηλαδή όλα ξεκίνησαν από μία “μπλόφα” των ΠΑΠ (Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου) οι οποίοι κάνουν ότι κυβερνούν.
Θα υπάρξουν κυρώσεις;

Σήμερα έρχονται οι επικεφαλείς της τρόικα.
Πριν από την επί τόπου αξιολόγηση και επειδή οι θυσίες μας πιάνουν τόπο(!!!) είχαμε νέα υποβάθμιση της χώρας από την S&P.
Η κυβέρνηση, που όπως φαίνεται θεωρεί τους ξένους οίκους “θεούς”, τι θα μας πει για να εξηγήσει τα ανεξήγητα;
Πως περιμένει να “βγει στις αγορές” το 2012;
Μάλλον για το 2112 το βλέπω και αν...

Ο Λομβέρδος μεταλλάσσεται από “Μάρθα-κλάψα” σε επαναστάτη!
Κάνει λόγο για “αμήχανη κυβέρνηση” με “νεφελώδεις πολιτικές” και διγλωσσία αφού “δεν υπάρχει ταύτιση λεγομένων εντός και εκτός Ελλάδας”.
Με λίγα λόγια παραδέχεται ότι τόσο καιρό μας κοροϊδεύουν!
Μάλλον κατάλαβαν ότι το πλοίο βουλιάζει και κοιτάζουν να σωθούν.
Ξεκίνησε ο Λομβέρδος, ακολούθησε η Διαμαντοπούλου και προφανώς αναμένεται συνέχεια αφού είναι πλέον φανερό ότι ο ΓΑΠ αδυνατεί να ηγηθεί της κυβέρνησής του.

Όλοι (κυβέρνηση, “πρόθυμοι”, “παπαγαλάκια”, τρόικα, κλπ) ζητούν συναίνεση από την αντιπολίτευση και δη την ΝΔ.
Δεν υπάρχει συναίνεση στο υπουργικό συμβούλιο και την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ και ζητάνε συναίνεση από την ΝΔ;
Ειδικά από την στιγμή που αποδεικνύεται περίτρανα ότι το μνημόνιο όχι μόνο δεν ήταν μονόδρομος αλλά είναι αντισυνταγματικό και αδιέξοδο!

Και μέσα σε όλα αυτά έχουμε και την απογραφή!
Πάνω από 75 εκ. ευρώ για να ξανα-καταγράψουν στοιχεία που ήδη έχουν.
Και μη μου πει κανείς ότι στην απογραφή θα καταγραφούν και άλλα στοιχεία που δεν έχει το κράτος γιατί κανένας δεν πιστεύει πια ότι όλα αυτά δεν θα χρησιμοποιηθούν από χιλιάδες υπηρεσίες κρατικές ή διεθνείς ώστε να τα δίνει αδιαμαρτύρητα.
Στο μνημόνιο άλλωστε αναφέρεται ρητά ότι η τρόικα έχει απεριόριστη και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε όλες τις κρατικές υπηρεσίες και σε όλα τα στοιχεία που διαθέτει το κράτος.
Άρα θα απογραφούν αυτά που ήδη ξέρει το ληξιαρχείο, η εφορία, το κτηματολόγιο,  η αστυνομία, κλπ.
Εκτός αυτών θα κληθούμε να απαντήσουμε και σε “σοβαρές” ερωτήσεις για το πόσα τετραγωνικά είναι η κουζίνα του σπιτιού μας, αν το μπάνιο μας έχει καζανάκι και άλλα ευτράπελα, αλλά και να υπογράψουμε την φόρμα “δωρητή οργάνων”.
Ε όχι λοιπόν!
Κάτι μου λέει ότι αυτήν την φορά θα απέχω!
Εκτός του ότι θεωρώ το ερωτηματολόγιο γελοίο είμαι σίγουρη ότι τα προσωπικά μου δεδομένα θα κάνουν τον... γύρο του κόσμου!
Και το χειρότερο είναι ότι θα το έχω αποδεχθεί και επιτρέψει να γίνει... εθελοντικά!

Η αγανάκτηση λοιπόν είναι δικαιολογημένη.

Είναι πάρα πολλές πλέον οι περιπτώσεις όπου το κράτος μου και η κυβέρνησή μου με θεωρεί εντελώς ηλίθια και αποφάσισα ότι η υπομονή έχει τα όριά της.... και εγώ τα έφτασα!

Απαιτώ λοιπόν να ξέρω ανά πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του και τι συζητάνε για μένα χωρίς εμένα.

Απαιτώ να μην μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι ηλίθια, αμόρφωτη και ανεγκέφαλη.

Απαιτώ από την ΝΔ να μην συμπράξει στο έγκλημα το οποίο συντελείται κατά της χώρα μου.

Απαιτώ επίσης από την ΝΔ, επιτέλους να εκφράσει την αγανάκτησή μου και στο Ζάππειο ΙΙ να πει ξεκάθαρα ότι το μνημόνιο είναι αντισυνταγματικό και αδιέξοδο.

Απαιτώ η κυβέρνηση να σταματήσει να με εξευτελίζει εντός και εκτός Ελλάδος.

Απαιτώ να έχω δικαίωμα λόγου και αυτός να λαμβάνεται υπ' όψιν των “αρχών”.

Απαιτώ να είμαι ελεύθερη να σκέφτομαι και να δρω σύμφωνα με την...

...απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: