Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Τελικά είμαι πολύ LARGE!...

Το πήρα πλέον απόφαση.
Μία λέξη με χαρακτηρίζει: LARGE!

Μπορεί η χώρα μου να περνάει οικονομική κρίση, να βουλιάζει στην ύφεση η οικονομία της, να κλείνουν καθημερινά καταστήματα και επιχειρήσεις, να αυξάνεται η ανεργία κλπ,κλπ,κλπ... αλλά εγώ είμαι LARGE!

“Για το καλό της πατρίδας” πλήρωσα φόρο εισοδήματος+έκτακτη εισφορά, ΕΤΑΚ+έκτακτη εισφορά, ΦΠΑ 23%, (περαίωση αρνούμαι!) κλπ.

Φροντίζω όμως ταυτόχρονα να μην χάσω τις παλιές μου συνήθειες.

Μπορεί προσωπικά να μείωσα τα έξοδά μου σε ένδυση, υπόδηση, εξόδους, bar, εστιατόρια κλπ, αλλά την κυβέρνησή μου την θέλω LARGE!

Έτσι λοιπόν δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώσω
  • την συμπαραγωγή της ΕΡΤ στην τουρκική ταινία “Μπακλαβάς”, αποκλειστικά γυρισμένη στην Τουρκία, στην τουρκική γλώσσα, με Τούρκους ηθοποιούς η οποία παίχτηκε στην Κωνσταντινούπολη ως “πολιτιστική πρωτεύουσα 2010”! Γιατί όχι; Εγώ είμαι LARGE!
  • Τους καφέδες και τα καναπεδάκια (catering φαντάζομαι!) στο μέγαρο Μαξίμου όπου ο πρωθυπουργός και ένα τσούρμο υπουργοί κάλεσαν τους δημοσιογράφους για “χαλαρή συζήτηση”, προφανώς δηλ. για να δοθούν κατευθύνσεις για την σωστή κυβερνητική ΠΑΣΟΚοπροπαγάνδα! Γιατί όχι; Εγώ είμαι LARGE!
  • Την ανακατασκευή των τουαλετών του αεροδρομίου Ν. Καζαντζάκης στο Ηράκλειο την στιγμή μάλιστα που προχωράει η δημοπράτηση του εντελώς νέου αεροδρομίου σε εντελώς διαφορετική τοποθεσία! Γιατί όχι; Εγώ είμαι LARGE!
  • Το ξεχασμένο για χρόνια πάρκο του Ελληνικού που τώρα, εν μέσω κρίσης, ήρθε η ώρα να γεμίσει φυτά, αθλητικές εγκαταστάσεις κλπ αλλά και εργαζόμενους για την διατήρησή του! Γιατί όχι; Εγώ είμαι LARGE!
  • Και αφού αποδεδειγμένα πλέον είμαι πολύ LARGE να μην πληρώσω και 18 νέους στενογράφους για την Βουλή όπου πληρώνω μόλις 1200 υπαλλήλους; Γιατί όχι άλλωστε;
Μπορεί λοιπόν ατομικά ο κάθε Έλληνας να κάνει αιματηρές οικονομίες και πάλι να μην του βγαίνουν τα κουκιά η κυβέρνηση όμως δεν έχει καταλάβει τίποτα!

Συνεχίζει να πληρώνει
  • διάφορες ΜΚΟ χωρίς λόγο και αιτία,
  • κρουαζιέρες του ΟΓΑ τις οποίες μάλιστα διαφημίζει και στην τηλεόραση μη τυχόν και οι ασφαλισμένοι του ΟΓΑ προτιμήσουν να πάνε κρουαζιέρες με άλλον,
  • βοήθεια προς τρίτες χώρες, γειτονικές (Αλβανία, Σκόπια, κλπ) και μη (Αφγανιστάν, κλπ) ως νέοι Κροίσοι,
κλπ, κλπ, κλπ...

Κυρίες και κύριοι της κυβέρνησης συνέλθετε!

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι "νοικοκύρηδες" κάνουν μόνο τα άκρως απαραίτητα έξοδα.

Δεν θα μας παρεξηγήσουν οι “φίλοι” μας οι Τούρκοι αν δεν τους πληρώσουμε τον “Μπακλαβά” τους!

Ούτε είναι λογικό να στραγγίζεται η χώρα για να κάνουμε “αγαθοεργίες” στο όνομα μίας εξωτερικής πολιτικής η οποία ουδόλως έχει βελτιωθεί με αυτή την πρακτική!

Όταν κάποιος είναι υπερ-χρεωμένος και τα οικονομικά του είναι σε ύφεση, δεν μπορεί να κάνει “μεγάλη ζωή” ότι και αν σημαίνει αυτό!

Μαζευτείτε λοιπόν!

Μαζευτείτε γιατί μπορεί για την ώρα να σχολιάζουμε με μικρή έστω δόση χιούμορ το πόσο LARGE είμαστε αλλά δεν θα το αντέξουμε για πολύ!

Κάποια στιγμή, έτσι που ο κόσμος ζορίζεται καθημερινά όλο και περισσότερο, θα σας πάρει χαμπάρι και τότε θα σας πάρει με τις πέτρες!

Απλή κοινή λογική....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Απ΄ οτι μόλις διάβασα πληρώνεις μέσω της χορηγίας της Νομαρχίας 500.000 προς το ΠΑΣΟΚ και για την διοργάνωση ΤΟΥ συνεδρίου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς που θα γίνει στην Αθήνα.
Προσωπικά δεν έχω αντίρρηση για βοήθεια προς τρίτες χώρες, κάθε αναξιοπαθούντα, κα σώσουμε τον πλανήτη κλπ. Ας καταλάβουμε ότι για να μπορούμε να βοηθήσουμε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ σε όλα αυτά πρέπει να αποκτήσουμε ΠΡΩΤΑ μια υγιή οικονομία. Αλλά είπαμε είμαστε LARGE!
Επειδή θίγεις και την εμμονή μου, το πρ. αεροδρόμιο, που κάποιοι θέλουν να γίνει το μεγαλύτερο πάρκο της Ευρώπης(?), του κόσμου(?) στην άκρη της πόλης και πάνω στη θάλασσα μπορείς να περιπλανηθείς φτο firiki2010.wordpress.com -ετικέτα "Περιβάλλον"