Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

“ΑΝΑΠΟΔΙΑ” ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...

Τελικά είμαι πολύ “ανάποδος” άνθρωπος.
Από παιδί το είχα...
 
Όταν καταλάβω ότι πας να μου επιβάλεις κάτι δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντιδράσω.
Και αυτό ισχύει για τα πάντα...  από τα πολύ μικρά μέχρι τα πολύ σύνθετα.
 
Κυκλοφορούν πχ στο facebook διάφορα ειδήσεις που όμως σου λένε “κάνε like για να διαβάσεις την είδηση”.
Όσο κι αν καίγομαι για να την διαβάσω δεν θα το κάνω με τίποτα!
 
Ή σου στέλνουν διάφορα... “βάλε αυτό στον τοίχο σου αν έχεις χάσει κάποιον” και πολλά άλλα ιδίου στυλ. ΠΟΤΕ!
 
Είναι θέμα αντίδρασης.
Τι σημαίνει “κάνε like” ή “βάλε”;
Ποιος δίνει την εντολή δηλαδή κι εγώ πρέπει να την ακολουθήσω;
 
Μόνιμη ατάκα στις δημόσιες υπηρεσίες όταν μου ζητούν κάτι που είχαν “ξεχάσει” να μου το πουν την προηγούμενη... “δείξε μου τον νόμο ή την εγκύκλιο που το γράφει”!7 ή 8 στις 10 φορές ξαφνικά θυμούνται ότι “δεν χρειάζεται πια... καταργήθηκε”!
 
Έχω την έμφυτη τάση να αντιδρώ σε εντολές, “συνήθεις” πρακτικές, μόδες, δογματικές απόψεις, κατεστημένα και οτιδήποτε μου πλασάρεται ως “must” από οποιαδήποτε κοινωνική μερίδα.
 
Είναι γεγονός... είμαι “ανάποδος” άνθρωπος!
 
Έχω μάθει όμως να τηρώ τους νόμους του κράτους και να σέβομαι (ή έστω να δέχομαι) τις αρχές του.
 
Μου αρέσει η νομιμότητα, η τάξη και η ασφάλεια οπότε αυτομάτως για μεγάλη μερίδα συμπολιτών μου είμαι... “συντηρητική”... “μούχλα”... “δεξιά” (αυτό δεν έχω καταλάβει γιατί θεωρείται βρισιά)... “ξεπερασμένη παλαιομοδίτισα”... “μέρος του συστήματος”...  τώρα τελευταία μάλιστα είναι της μόδας και το “φασίστας-ρατσιστής-χρυσαυγίτης”.
 
Εγώ όλα αυτά;!
Που ένας Θεός ξέρει πως γλίτωσα μεγαλώνοντας και δεν με πέταξε η μάνα μου από κανένα μπαλκόνι;
Που στο σχολείο με έσωζαν οι βαθμοί μου αλλιώς λόγω “αντίδρασης” θα είχα πάρει πόδι;
Που όλη μου η ζωή είναι μία ασταμάτητη αντίδραση και ένα ατελείωτο “γιατί;”;
 
Τις τελευταίες ημέρες απέκτησα ένα καινούργιο χόμπι... παρατηρώ διάφορους “αριστερούληδες προοδευτικούς”.
 
Ξεκινάμε από τα μικρά...
 
Στο facebook πχ όπου βλέπουν “βάλε την φωτογραφία στον τοίχο σου για να σωθεί η καρέτα-καρέτα”...  πρώτοι και καλύτεροι!
Πως θα σωθεί με μία φωτογραφία κοτζάμ χελώνα... ουδείς αναρωτιέται.
Αφού τους το είπαν το κάνουν γιατί είναι οικολογικό.
 
Δυστυχώς γίνεται το ίδιο και με φωτογραφίες ασθενών (παιδιών κατά προτίμηση) όπου κανείς δεν αναρωτιέται από που θα πάρει ο ασθενής το ευρώ που αναφέρει η λεζάντα από κάθε κοινοποίηση.
Αφού τους το είπαν το κάνουν γιατί είναι ανθρωπιστικό.
 
Τους λένε “η ώρα της γης”... κλείνουν τα φώτα!
Τους λένε “κάνε like για να δεις την είδηση”... κάνουν like!
Τους λένε “είναι μόδα η μαντήλα του Αραφάτ ή η μπλούζα του Τσε”... την φοράνε όλοι!
 
Αυτοί είναι οι “προοδευτικοί” και εγώ είμαι η “συντηρητική μούχλα”;
Αυτοί είναι οι “προοδευτικοί” και εγώ είμαι το “πρόβατο”;
 
Επειδή εγώ δεν κατεβαίνω στους δρόμους φωνάζοντας, βρίζοντας και φασκελώνοντας (ενίοτε και δέρνοντας) και δεν κάνω καταλήψεις;
Γιατί; Αυτοί που κάνουν όλα τα παραπάνω και πολύ περισσότερα τι καταφέρνουν; Κερδίζουν κάτι;
 
Ε λοιπόν όχι!
Σας επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς!
 
Οι “συντηρητικοί”,  η “μούχλα”, οι ξεπερασμένοι παλαιομοδίτες”, οι “υπηρέτες του συστήματος και του κατεστημένου”, τα "πρόβατα" είστε εσείς!
 
Εσείς που αρνείστε τις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις γιατί φαίνεται ότι είστε ικανοποιημένοι (ή μήπως βολεμένοι;) με την σημερινή κατάσταση!
 
Εσείς εμποδίζετε την πρόοδο και την αλλαγή!
 
Εσείς είστε οι προβληματικοί!
 
Απλή κοινή λογική...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: