Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΤΩΝΗ, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!...

Επιτέλους εχθές το κατάλαβα. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!

Εγώ είμαι που “εκ του πονηρού έχω στόχο να δημιουργήσω ζητήματα στη ΝΔ, εκεί που δεν υπάρχουν”.

Όλοι οι υπόλοιποι στο κόμμα είναι ικανοποιημένοι από την επικοινωνιακή πολιτική της ΝΔ.

Και πως να μην είναι άλλωστε;

Όλοι πλέον στην Ελλάδα έχουν ενημερωθεί και έχουν κατανοήσει απόλυτα ότι:

- η πολιτική του ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές έφερε τη χώρα σε αυτήν την κατάσταση
- με αποκλειστική ευθύνη του ΠΑΣΟΚ ήρθε η περίφημη τρόικα στη χώρα
- έκανε πολύ καλά η ΝΔ που δεν ψήφισε το μνημόνιο για το περιεχόμενο του οποίου άλλωστε είναι όλοι πλήρως ενημερωμένοι
- τη στιγμή που γίνονται περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, κλείνουν καθημερινά επιχειρήσεις και γενικά δεν υπάρχει Έλληνας που να μην έχει χειροτερέψει η οικονομική του κατάσταση, την ίδια στιγμή γίνονται φοβερές σπατάλες από την κυβέρνηση...

Και αυτά είναι λίγα παραδείγματα μόνο για την οικονομία.

Οι πολίτες είναι πλήρως ενήμεροι και για τις απόψεις της ΝΔ για την εξωτερική πολιτική, την άμυνα, την υγεία, την παιδεία, κλπ.

Όλοι ξέρουν πχ την άποψη της ΝΔ για τις πτήσεις της πολεμικής αεροπορίας μας (μειωμένες αναχαιτίσεις, μειωμένες ώρες εκπαίδευσης κλπ), για την φύλαξη των συνόρων μας, για την κατάσταση στην παιδεία, κλπ.

Άρα όσοι γκρινιάζουν (μαζί και εγώ!) είναι όλοι παράλογοι.

Με λίγα λόγια Αντώνη, επαναλαμβάνω, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!

Τώρα λοιπόν που βρήκαμε ποιος φταίει μήπως θα μπορούσαμε να ξαναδούμε λίγο την κατάσταση;

Όταν πχ προχθές σχολιάζει δημοσιογράφος στην τηλεόραση ότι έχουν πάει τα spread σχεδόν στις 1000 μονάδες γιατί η ΝΔ δεν ψήφισε το μνημόνιο και δεν δείχνει στις αγορές ομοψυχία των Ελλήνων (!!!), δεν είδα καμία αντίδραση.

Όταν γίνονται σοβαρότατες και περιεκτικότατες συνεντεύξεις τύπου οι οποίες όμως αφορούν 500 θέματα έκαστη και οι δημοσιογράφοι αναγκαστικά αναφέρονται μόνο σε 1-2 από αυτά (όχι υποχρεωτικά τα πιο σοβαρά!) δεν είδα διορθωτικές κινήσεις μετά από τόσες επαναλήψεις της ίδιας κατάστασης.

Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα προβληματικής επικοινωνίας του κόμματος.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος είναι παλιός και καταξιωμένος δημοσιογράφος ενώ εγώ ουδεμία σχέση είχα, έχω ή θέλω να αποκτήσω με τον κλάδο.

Το θέμα όμως είναι να αλλάξει η επικοινωνιακή πολιτική.

Στο κάτω-κάτω δείτε τι έκανε το ΠΑΣΟΚ από την επομένη των εκλογών του 2004! Καθημερινά ακουγόταν παντού η άποψή του. Απλά και κατανοητά, για ένα θέμα τη φορά, ακολουθώντας πιστά το ρητό “η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως”.

Δεν είναι δύσκολο.
Χρειάζεται απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: