Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ...

Του Παναγιώτη Ταβουλάρη*

Κουραστηκα παιδες......... Κουραστηκα ψυχικα μ' αυτες τις εκλογες. Μεσα σε ενα κλιμα αβεβαιοτητας και αρχομενης ανεχειας μιας κοινωνιας που δειχνει το προσωπο της το σκληρο, το προσωπο της διασπασης και διαστασης αναμεσα στα φυσικα προσωπα που την αποτελουν, μιας κοινωνιας που πανω της χρονια τωρα πειραματιζονται επαγγελματιες πολιτικοι της κεντρικης πολιτικης σκηνης, μονο και μονο για να "μετρουν" δυναμεις κατα το δοκουν, που την χρησιμοποιουν σαν την υπερτατη δημοσκοπηση, που της συμπεριφερονται σαν Χανιωταρχες! Και παλι τα καταφερνουν μεχρι σημερα καλα, μονο και μονο για να πετυχουν τις προσωπικες τους επιδιωξεις. 

"Για δε μ' αφηνετε ησυχο, αστε με ησυχο.........." ολοι εσεις οι ψευτικοι και μακιγιαρισμενοι πολιτικαντηδες, που ποδηγετητε την πολη μου σαν να ειναι φεουδο σας. Δεν θελω να γινω σαν εσας, κανεις μας δεν θελει πια να γινει σαν εσας. 

"Το προτεκτορατο δεν βγαινει απ' τον πατο" γιατι μαζι τους τωρα εχουν συμμαχο και την δημοκρατια του φερετζε που η κεντρικη εξουσια αλλα και τα αλλοδαπα οικονομικα βαμπιρ μας εχουν επιβαλλει.

Ζουμε σε μια σκλαβια, ζουμε σε μια πραγματικη δικτατορια, απομονωμενοι, με την οικογενεια που αποτελει ως θεσμος στην Ελλαδα το συνεκτικο της κρικο, να ειναι σε κριση ακομα και αυτη. 
Αντιστεκομαι και θα αντισταθω σε λιγες μερες απεναντι στην σκλαβια, στην απομονωση, στην ανεχεια των συμπολιτων μου, στην αναλγησια των πολιτικαντηδων αλλα και σε οσους επιβουλευονται τον τοπο μου. Για μια φορα ακομα............

Δεν μπορω πια να ακουω για ανεξαρτητους και αδεσμευτους, δεν μπορω πια να ακουω για πολιτικες αυτοδυναμιες και συμμαχιες. Θελω να σας ακουω να μιλατε για το καλο της πολης μου, της νεας πολης μου. ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΩ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΗΘΟΣ, ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΟΥ . ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΟΥ ΒΟΥΛΗΣΗ.

Θελω την Κυριακη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΑΝ ΧΑΝΙΩΤΗΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΥΓΟΠΟΝΟΥΣ που θελουν ολα αυτα για μενα χωρις εμενα.

Και θα κανω το παν για να το καταφερω. Οι ερινυες και οι αρπυιες δεν χωρουν στην σκεψη μου.

Ας κανουμε ολοι μας αυτο που πρεπει. ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΣΥΝΕΣΗ, Η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΗΘΟΣ, Η ΝΟΙΚΟΚΥΡΟΣΥΝΗ.

Σας καλω αγαπητοι φιλοι, παλιοι και καινουργιοι, να συστρατευτουμε στον στοχο μας που ειναι ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΜΑΣ , τα δικα μας Χανια.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7/11 ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΕΡΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΥΣ.

Στειλτε σπιτι τους τους προδοτες, τους φυγοπονους, τους αχαριστους, τους "δηθεν".

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΟΥ 21ου αιωνα.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.


*Ο Παναγιώτης Ταβουλάρης είναι γνωστός γιατρός ορθοπαιδικός της πόλης αλλά και νυν αντιδήμαρχος Χανίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: