Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ!...

Ναι, με ενοχλεί φοβερά η βλακεία!
Αλλά ακόμα περισσότερο με ενοχλεί να με θεωρούν ηλίθια και να αισθάνονται όλοι ότι πρέπει να με προστατεύουν!

Προσπαθούν να με προστατεύσουν οι γαλακτοπαραγωγοί από την "απάτη" του φρέσκου γάλακτος...

Προσπαθούν να με προστατεύσουν οι αρτοποιοί από τους "μαϊμού φούρνους"...

Ποιος σας είπε κύριοι ότι χρειάζομαι την προστασία σας;

Το μόνο που χρειάζομαι (για την ακρίβεια... ΑΠΑΙΤΩ) από όλους εσάς είναι να μου λέτε την αλήθεια!

Όταν πχ μου πουλάτε "φρέσκο Ελληνικό γάλα" ΑΠΑΙΤΩ να είναι και φρέσκο και Ελληνικό!

Αλλά, όταν βάλει κανείς κάτω τους απόλυτους αριθμούς θα δει ότι η πραγματική Ελληνική παραγωγή δεν καλύπτει την ποσότητα που πωλείται στην αγορά ως "Ελληνικό".

Άρα, ακόμα και σήμερα με κοροϊδεύετε!

Όχι αγαπητοί κύριοι!

ΑΠΑΙΤΩ να μάθω ποιο γάλα είναι φρέσκο!

ΑΠΑΙΤΩ να μάθω την επεξεργασία που έχει υποστεί!

ΑΠΑΙΤΩ να μάθω την ημερομηνία παραγωγής και λήξης του!

ΑΠΑΙΤΩ να μάθω ποιο γάλα είναι πραγματικά Ελληνικό και γενικά την προέλευσή του!

Και αφού τα μάθω όλα αυτά ΑΠΑΙΤΩ να έχω το δικαίωμα επιλογής!
Εγώ και μόνον εγώ!
Όχι κάποιος άλλος για μένα!

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το ψωμί.

Τι σημασία έχει ποιος ονομάζεται φούρνος;

Εγώ, ως απλός καταναλωτής δεν ενδιαφέρομαι εάν λέγεται φούρνος, πρατήριο, σούπερ μάρκετ, κλπ.

ΑΠΑΙΤΩ όμως να μάθω εάν αυτό που αγοράζω είναι από φρέσκια ή κατεψυγμένη ζύμη!

ΑΠΑΙΤΩ να μάθω την προέλευση των αλεύρων!

ΑΠΑΙΤΩ να μάθω τα πλήρη συστατικά του!

Και αφού τα μάθω όλα αυτά ΑΠΑΙΤΩ να έχω το δικαίωμα επιλογής!
Εγώ και μόνον εγώ!
Όχι κάποιος άλλος για μένα!

Αρνούμαι να με περνάνε για ηλίθια και να αποφασίζουν άλλοι αντί για μένα γιατί -προφανώς- με θεωρούν ανίκανη να πάρω οποιαδήποτε απόφαση!

Είναι γεγονός ότι στην ελεύθερη αγορά χρειάζεται ο πολίτης να έχει κριτική ικανότητα για να μπορεί να επιλέγει αυτό που θέλει από την πληθώρα των προϊόντων που του προσφέρεται.

Αν κάποιοι δεν την έχουν...  δικό τους πρόβλημα!

Εγώ ΑΠΑΙΤΩ να έχω το δικαίωμα επιλογής και θεωρώ ότι δεν είμαι η μόνη.

Απλή κοινή λογική... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: