Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

ΩΣ ΕΔΩ!

Ζούμε σε μία χώρα όπου χρόνια τώρα τίποτα δεν λειτουργεί σωστά.
Οι κυβερνήσεις μας αντί να βελτιώσουν την λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του κράτους τα κάνουν χειρότερα.
Δεν υπάρχει προγραμματισμός σε τίποτα και όλα σ' αυτήν τη χώρα γίνονται στο πόδι.
Όταν λοιπόν βλέπω κάποια πράγματα να συμβαίνουν την σωστότερη στιγμή και κατόπιν τέλειου προγραμματισμού...ανησυχώ.
Είμαστε στην μέση μίας οικονομικής κρίσης όπου η κυβέρνηση “αναγκάστηκε” να πάρει πολύ επώδυνα μέτρα τα οποία είναι βέβαιο ότι θα φέρουν μεγάλη αναταραχή και πολλές κοινωνικές αντιδράσεις.
Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να προσπαθεί να ηρεμήσει τον κόσμο και να κλείσει τα μέτωπα που ανοίγονται από τα οικονομικά μέτρα αλλά και τα φορολογικά που έρχονται ανοίγει και άλλα με το ΣΝ για την ιθαγένεια.
Ενώ στην αρχή αναρωτιόμουν προς τι η βιασύνη τελικά... ο προγραμματισμός είναι άψογος!
Ξεκινάμε από το γεγονός ότι ιστορικά όταν ο κόσμος ασχολείται με την επιβίωσή του δεν έχει την δυνατότητα να σκεφτεί ή να επεξεργαστεί άλλα θέματα. Από αυτήν την άποψη δεν υπήρχε καλύτερη περίοδος για να περάσει ένα ΣΝ που σίγουρα θα έφερνε αντιδράσεις.
Εκτός αυτού, κατατέθηκε και συζητήθηκε στην Βουλή βιαστικά ώστε να ψηφιστεί το βράδυ πριν την ημέρα της μεγάλης απεργίας. Έτσι λοιπόν πολύς κόσμος δεν το έμαθε καν μια και λόγω της απεργίας την δημοσιογράφων η ενημέρωση έμεινε πίσω.
Το γεγονός ότι ο ΓΑΠ βγήκε από τον Λευκό Οίκο και ανακοίνωσε την κατάργηση της visa προς τις ΗΠΑ την ώρα που στην βουλή συζητούσαν να δοθεί ιθαγένεια σε εκατοντάδες χιλιάδες, κατά πλειοψηφία μουσουλμάνους, λαθρομετανάστες ήταν επιεικώς... περίεργο.
Σιγοτραγουδώ συχνά το τραγούδι του Παπακωνσταντίνου
“φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα”...
Προσωπικά την Τετάρτη το βράδυ απέσυρα την εμπιστοσύνη μου και την ανοχή μου στο κράτος. Άσχετα από κυβερνήσεις είχα άλλη αντιμετώπιση στο κράτος μου. Υποστήριζα τα σώματα ασφαλείας, υποστήριζα τον δημοκρατικό χαρακτήρα του πολιτεύματός μας, αντιδρούσα στην αναστάτωση και στα επεισόδια κλπ.
Ως εδώ!
Επισήμως από την Τετάρτη το βράδυ με την υπερψήφιση επί της αρχής του ΣΝ για την ιθαγένεια το κράτος μου στράφηκε εναντίον μου.
Δεν του έχω πλέον καμία εμπιστοσύνη και δεν του δείχνω πλέον καμία ανοχή.

Είμαι από αυτούς τους πολίτες που ποτέ δεν κατέβηκαν στους δρόμους γιατί πάντα το θεωρούσα άσκοπο και αναποτελεσματικό. Ήμουν πάντα κατά των μαζικών και ανεξέλεγκτων αντιδράσεων.
 
Κύριοι της κυβέρνησης,
 
Τώρα που χάνετε την στήριξη του κράτους από τους πολίτες...
Αν με αυτά που κάνετε στο κράτος μου κατεβάσετε και εμένα στον δρόμο...
Αν καταφέρετε να ξεσηκώσετε και τους νομιμόφρονες και νομοταγείς πολίτες και τους βγάλετε στον δρόμο...
Αν καταφέρετε, για διάφορους λόγους, να ξεσηκώσετε το σύνολο της κοινωνίας και ταυτόχρονα να βγει στον δρόμο...

 
Σκεφτείτε τα αποτελέσματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: