Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ...

Εχθές το βράδυ παρακολούθησα ένα μέρος της εκπομπής "στον ενικό" με καλεσμένο τον υπουργό υγείας Άδωνη Γεωργιάδη και έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις...

Κατ΄αρχάς, θυμήθηκα αυτό που λέγαμε κοροϊδευτικά την δεκαετία του '80... φωνάζεις "πρόεδρε" στον δρόμο και γυρνάνε οι 9 στους 10!
Τι ήταν αυτό;
Φορείς, οργανισμοί, ΜΚΟ, κλπ για τους καρκινοπαθείς, τους νεφροπαθείς, κλπ... όρεξη να 'χεις να μετράς προέδρους!
Δηλαδή δεν γίνεται να συνεννοηθούν όλοι αυτοί και να είναι μόνο ένας που ασχολείται με τα προβλήματα των πασχόντων από την κάθε ασθένεια;
Έλεος!

Ομολογώ ότι τρέφω μία εκτίμηση στον συγκεκριμένο υπουργό για το έργο που επιτελεί στο υπουργείο του και πολλές είναι οι φορές που έχω πει ότι τουλάχιστον προσπαθεί να αλλάξει τα πράγματα στον τομέα της υγείας οπότε δεκτές όλες οι αλλαγές του αφού το σύστημα υγείας είναι σε τέτοια χάλια που χειρότερο δεν μπορεί να γίνει όσο κι αν προσπαθήσει οποιοσδήποτε!

Παραδέχομαι λοιπόν ότι δεν είμαι αντικειμενική στην κριτική μου αλλά εμένα μου φάνηκε ιδιαιτέρως ενημερωμένος ακόμα και για μικρές λεπτομέρειες, πειστικός στην υπεράσπιση του έργου και των  μεταρρυθμίσεών του, αλλά και σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Όλα καλά αλλά αυτό το τελευταίο μου φάνηκε λίγο υπερβολικό... ίσως αυτός να ξέρει καλύτερα...

Αυτό που εγώ ξέρω και που δυστυχώς, τουλάχιστον στο τμήμα της εκπομπής που παρακολούθησα, δεν είδα κανέναν να το θέτει, είναι ότι ενώ συνεχίζω να πληρώνω τα ίδια και περισσότερα στον "ασφαλιστικό" μου φορέα δεν έχω πια τις παροχές που είχα.

Όλοι όσοι έθεσαν ερωτήσεις στον υπουργό ζητούσαν να επανέλθουν οι παροχές.
Λυπάμαι αλλά εγώ έχω άλλη άποψη.

Πλήρωνα τον "ασφαλιστικό" μου φορέα και απολάμβανα δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, μεγάλη έκπτωση σε εργαστηριακές εξετάσεις, φάρμακα, νοσήλια, κλπ.

Τώρα συνεχίζω να πληρώνω τα ίδια και περισσότερα στον "ασφαλιστικό" μου φορέα αλλά ταυτόχρονα... πληρώνω τους γιατρούς, έχω μικρότερη έκπτωση στα φάρμακα, πολλές εργαστηριακές εξετάσεις αναγκάζομαι να τις πληρώσω στο 100% γιατί δεν υπάρχουν συμβεβλημένα εργαστήρια και στο νοσοκομείο της περιοχής Κύριος οίδε πότε θα κλείσεις ραντεβού, για την νοσηλεία θα πληρώνω 20 ευρώ την στιγμή που η πρόσφατη εμπειρία μου στο νοσοκομείο ήταν τραγική (ούτε χαρτί τουαλέτας δεν είχε το δωμάτιο!), κλπ.

Γιατί κύριε υπουργέ;

Εν τοιαύτη περιπτώσει, δώστε μου την δυνατότητα είτε συνολικά να ασφαλιστώ αλλού είτε να ασφαλιστώ στον "ασφαλιστικό" μου φορέα μόνο για το συνταξιοδοτικό μου.

Αφού πλέον πληρώνω όλα τα υπόλοιπα... αποδέχομαι την κατάσταση και ζητώ μείωση των ασφαλίστρων μου.

Δεν μπορεί ΚΑΙ να ακριβοπληρώνω τον "ασφαλιστικό" μου φορέα ΚΑΙ να πληρώνω όλες τις ιατρικές μου ανάγκες!

Ένα από τα δύο πρέπει να σταματήσει.

Δέχομαι λοιπόν ότι το κράτος δεν έχει λεφτά...
Δέχομαι ότι δεν μπορεί να συντηρεί ένα πολυέξοδο σύστημα υγείας...
Δέχομαι ότι πρέπει για ένα διάστημα όλοι (όσοι μπορούμε) να πληρώνουμε τις ανάγκες μας στον τομέα της υγείας...

Αλλά όχι και μία περιουσία ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στον "ασφαλιστικό" μας φορέα!

Δώστε μας την επιλογή...

Απλή κοινή λογική...



ΥΓ : Είμαι βέβαιη ότι με τα χρήματα που δίνω ετησίως -ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ- στον "ασφαλιστικό" μου φορέα, μία οποιαδήποτε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία θα μου τηλεφωνούσε καθημερινά για να μάθει πως πάει η υγεία μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: