Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ!...

Ξεκίνησε σήμερα η πρώτη φουλ εργάσιμη εβδομάδα του 2013 και από το πρωί το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι μισώ τις Δευτέρες!

Πέρασα κάποιες ημέρες προσπαθώντας να απέχω από την ενημέρωση και άντε τώρα να ξανα-ασχοληθώ με την πολιτική και τα τρέχοντα θέματα...

Και τι να πεις;

Να ομολογήσω πχ ότι είμαι άχρηστη νοικοκυρά και στο σπίτι μου δεν έχω αντιασφυξιογόνες μάσκες, καδρόνια, από “τσελεμεντέ” ξέρω μόνο αυτόν της μαγειρικής και πάνω από 4-5 μπουκάλια τα πάω στην ανακύκλωση;

Σκέφτομαι όμως ότι στο γραφείο έχω το “Κεφάλαιο” του Μαρξ και ένα βιβλίο πολιτικής οικονομίας της “Αρχής Επιστημών της ΕΣΣΔ” οπότε κάτι θα μετράνε κι αυτά. 
Ίσως να μην και είμαι εντελώς άχρηστη τελικά.

Παρακολουθώ (όσο λιγότερο μπορώ!) τις τελευταίες ημέρες την ιστορία με τον Παπακωνσταντίνου και την λίστα Λαγκάρντ, τους καβγάδες και τις αντιδικίες και θυμάμαι τον... Αλ Καπόνε!
Έκανε τα χίλια μύρια όσα και τελικά τον έπιασαν για ένα “λάθος” του λογιστή του.
Έτσι και ο ΠΑΠ... έκανε τα χίλια μύρια όσα στην Ελληνική οικονομία και στην χώρα γενικότερα και τον “τρέχουν” για την λίστα Λαγκάρντ!
Από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό...

Την παραμονή των Χριστουγέννων το κράτος μου έστειλε κι εμένα το δώρο μου... τον φόρο ακινήτων του 2010!
Ωραίες γιορτές πέρασα...
Αλλά δεν έχω παράπονο. Με σκέφτονται οι άνθρωποι.
Σου λέει “μην πάρεις φόρα και αρχίσεις τις εορταστικές σπατάλες”!

Και μέσα σε όλα αυτά, ήρθαν και τα κρύα.
Χωρίς πετρέλαιο ανάβουμε αεράτα τα κλιματιστικά και η ΔΕΗ μας βλέπει και γελάει χαιρέκακα γιατί ξέρει ότι οι αυξήσεις θα ισχύσουν αναδρομικά.

Τι να πρωτοδιαβάσει και τι να πρωτογράψει κανείς λοιπόν σήμερα;

Ποιος έχει όρεξη για αναζητήσεις την πρώτη και μεγαλύτερη τσαγκαροδευτέρα του έτους;

Από αύριο ξαναβρίσκουμε ρυθμούς.

Σήμερα ήταν ημέρα προσαρμογής και με όσα διάβασα δέχτηκε μεγάλο πλήγμα η...

απλή κοινή λογική μου...

Αύριο πάλι λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: