Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

ΠΙΚΡΑ...

Εχθές τελείωσε το Μουντιάλ για την Ελληνική ομάδα.
Ναι, θα είχα χαρεί εάν είχαμε κερδίσει αλλά...  όχι, δεν θα τα βάψω μαύρα επειδή χάσαμε!

Δεν μπορώ να κρίνω τον αγώνα γιατί έχω ήδη ομολογήσει ότι δεν το κατέχω το άθλημα και ουδόλως με ενδιαφέρει να γίνω μία εκ των σημερινών εκατομμυρίων Ελλήνων “προπονητών”.

Μπορώ όμως να κρίνω αυτά που ακούω και... τρελαίνομαι!

Είναι δυνατόν να μιλάμε για “ηρωικούς φιλάθλους” επειδή ακολούθησαν την εθνική “στην άλλη άκρη της γης”;
Τι το “ηρωικό” έκαναν δηλαδή;
Εικοσαήμερες διακοπές;
Άσε που ακούς τον πρόεδρο του “γαλανόλευκου φάρου” να μιλάει για την “απουσία του Ελληνικού κράτους στην προσπάθεια των φιλάθλων”!
Και πάνω που αρχίζεις να βρίζεις για την αναισθησία κάποιων και τις γελοίες και παράλογες απαιτήσεις τους μαθαίνεις ότι ο “γαλανόλευκος φάρος” έδωσε 20000 ευρώ για την παρουσία του στην Βραζιλία, εκ των οποίων οι 10000 είναι χορηγία της ΕΠΟ!
Προφανώς θεωρούν υποχρέωσή μας να τους πληρώνουμε για να κάνουν την πλάκα τους αφού “τα χρήματα του κράτους” είναι τα δικά μας ωραία ευρουλάκια και δεν θεωρούν “δημόσιο” την ΕΠΟ αφού προφανώς έχει καλλιέργεια ευρώδεντρων και δεν χρηματοδοτείται από εμάς!

Δυστυχώς ο παραλογισμός δεν σταματάει εκεί αλλά δίνει και παίρνει στην χώρα αυτή την εποχή καθώς φαίνεται ότι μας έχει πειράξει όλους  η ζέστη.

Έτσι μαθαίνουμε ότι οι μαθητές της Α' λυκείου απέτυχαν παταγωδώς στις εξετάσεις τους “λόγω της τράπεζας θεμάτων που πρέπει να καταργηθεί”.
Μάλιστα...
Αντί για να παραδεχθούν οι καθηγητές την ανεπάρκειά τους αφού όλες οι ερωτήσεις της “τράπεζας θεμάτων” είναι από την διδακτέα ύλη τους φταίνε τα θέματα!

Επίσης μαθαίνουμε ότι ο υπουργός παιδείας σχεδιάζει να διευρύνει τα κριτήρια για τις μεταγραφές των φοιτητών.
Εάν κάποιος μαθητής έχει ξεσκιστεί στο διάβασμα για να βγάλει τα μόρια που θέλει για την σχολή που τον ενδιαφέρει, θα βρεθεί με συμφοιτητές οι οποίοι πέτυχαν ακριβώς το ίδιο με την μίνιμουμ προσπάθεια και την βοήθεια της μεταγραφής!
Βέβαια, με αυτόν τον τρόπο κινδυνεύουν να πολλαπλασιαστούν οι φοιτητές των σχολών στις μεγάλες πόλεις και να μισοαδειάσουν οι επαρχιακές αλλά, αν δούμε ότι δεν μπορεί να γίνει μάθημα με τόσους φοιτητές, θα είναι μία πρώτης τάξεως  ευκαιρία να ιδρύσουμε μερικά ΑΕΙ/ΤΕΙ ακόμα στα μεγάλα αστικά κέντρα!

Και συνεχίζουμε με την ΔΕΗ...

Την πολυαγαπημένη μας ΔΕΗ που μας κάνει να αισθανόμαστε υπερήφανοι καταναλωτές των εξαιρετικών υπηρεσιών της.
Προς Θεού μην χάσουμε κανένα κομμάτι της γιατί μας την έδωσε ο Θεός και είναι ιερή!
Έχουμε και τον κ Φωτόπουλο (και κάθε “κ Φωτόπουλο”, άλλωστε το είδος ευδοκιμεί στις ΔΕΚΟ!) να ωρύεται για το “ξεπούλημα της ΔΕΗ” χωρίς καμία αυτοκριτική και χωρίς να του περνάει από το μυαλό ούτε για μία στιγμή ότι είναι από τους βασικούς υπαίτιους της σημερινής της κατάστασης.
Έχοντας μείνει (στο κέντρο της πόλης!) μέχρι και τρεις (3) ημέρες χωρίς ρεύμα αρνούμαι να συνεχίσω την συζήτηση για την ΔΕΗ!

Ξέρω...
Γράφω και βγάζω πολλή πίκρα...
Είναι που έκανα την φορολογική μου δήλωση και κατάλαβα, για άλλη μία φορά, πόσο κορόιδο είμαι.

Βλέπετε δεν είμαι μισθωτός ή συνταξιούχος αλλά κατ' επιλογήν αυτοαπασχολούμενη...  τρομάρα μου!
Ανακάλυψα λοιπόν ότι ως αυτοαπασχολούμενη για την εφορία δεν έχω πληρώσει ΟΑΕΕ, ούτε ιδιωτική ασφάλεια, ούτε έχω κάνει αγορές και φυσικά δεν έχω παιδιά.
Έτσι μου έκοψε οποιαδήποτε φοροαπαλλαγή για όλα τα παραπάνω.
Λογικό αποτέλεσμα;
Φόρος υπερδιπλάσιος του περσινού!

Μην ανησυχείτε λοιπόν φίλαθλοι, φοιτητές, δημόσιοι υπάλληλοι, συνδικαλιστές και  λοιποί “αγανακτησμένοι”...  Εγώ είμαι εδώ!

Αλλά να ξέρετε ότι ο επόμενος που θα μου πει ότι "τα μόνιμα υποζύγια είναι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι" βάζει σε σοβαρότατο κίνδυνο την σωματική του ακεραιότητα!!!

Απλή κοινή λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια: