Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ...

Χρόνια τώρα, έχω αποδεχτεί ότι υπάρχουν κάποια επαγγέλματα που δεν είναι για μένα.

Δεν θα μπορούσα ποτέ πχ να είμαι εκπαιδευτικός.
Χρειάζεται πολύ μεγάλη υπομονή και επιμονή και, ειδικά για το πρώτο, δεν φημίζομαι!

Επίσης, δεν θα μπορούσα ποτέ να πολιτευθώ για πολλούς και διάφορους λόγους.
Εκτός του ότι δεν έχω “team spirit”, είμαι φανατική οπαδός της ρήσης “τα εν οίκω μη εν δήμω” οπότε δεν θα μπορούσα ποτέ να βλέπω την ιδιωτική μου ζωή στα μανταλάκια, αλλά και -ίσως λόγω της γυναικείας φύσης μου- δεν έχω τόσο “γερό στομάχι” ώστε να αντέχει όλα τα χτυπήματα, ούτε “ατσάλινα νεύρα” ώστε να κρατώ πάντα την ψυχραιμία μου.

Σήμερα αποφάσισα να προσθέσω άλλο ένα επάγγελμα στην λίστα μου.
Το επάγγελμα του... δημοσιογράφου!

Και να εξηγήσω γιατί...

Κάθε πρωί συνηθίζω να ακούω ραδιόφωνο.
Σήμερα λοιπόν, ανοίγοντας το στον “ΒΗΜΑ FM”, άκουσα μία γνώριμη φωνή από τα παλιά.
Την Άννα Διαμαντοπούλου!

Απαντούσε με το γνωστό της ύφος, στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων Βασίλη Χιώτη και Νότη Παπαδόπουλου και μάλιστα δήλωσε με στόμφο ότι δεν την συνδέει πλέον τίποτα με το σημερινό ΠΑΣΟΚ.

Είπε ότι, επειδή στην χώρα δεν υπάρχει “παιδεία” συγκυβερνήσεων και οι πολιτικοί δεν ξέρουν πως να συγκυβερνούν όπως γίνεται στο εξωτερικό, το ΠΑΣΟΚ και η ηγεσία του άφησαν να τους “καταπιεί” η ΝΔ!

Που το κατάλαβε αυτό μόνο αυτή ξέρει, γιατί τον τελευταίο καιρό όλο για διαφωνίες και “βέτο” του ΠΑΣΟΚ συζητούν στην κυβέρνηση, αλλά τέλος πάντων.

Ίσως εκεί, εάν ήμουν δημοσιογράφος, να προσπαθούσα να την “στριμώξω” λίγο παραπάνω αλλά απ' ότι άκουσα... μάλλον άσκοπο θα ήταν.

Το σημείο όμως που με έκανε να καταλάβω ότι δεν κάνω για δημοσιογράφος ήρθε όταν ο Χιώτης την ρώτησε γιατί φαίνεται να κρατάει κάποιες αποστάσεις από την “κίνηση των 58”.

Και τι δεν είπε...

Είναι -λέει- επιφυλακτική γιατί βλέπει ότι η “κίνηση των 58” τείνει να γίνει το καταφύγιο του παλαιού και φθαρμένου ΠΑΣΟΚ(;;;), πάει να δώσει στέγη στα παλαιά, φθαρμένα, έως και αποτυχημένα, στελέχη του ΠΑΣΟΚ(;;;), ενώ -λέει- αυτή θέλει κάτι το εντελώς νέο, χωρίς παρελθόν και αγκυλώσεις, που θα ενώσει την κεντροαριστερά!

Και ερωτώ...

Ως δημοσιογράφος, πως καταφέρνεις να κρατήσεις το επίπεδο της εκπομπής σου;
Πως μπορείς να παραμείνεις ευγενικός;
Πως μπορείς να της εξηγήσεις ότι ΚΑΙ ΑΥΤΗ ανήκει στο παλαιό, φθαρμένο και αποτυχημένο ΠΑΣΟΚ;
Πως μπορείς -ευγενικά πάντα- να την ενημερώσεις ότι, σε όποιο κόμμα κι αν πάει “η κυρία με τις φωτοτυπίες” όλοι θα πουν ότι αυτό το κόμμα μαζεύει το παλαιό, φθαρμένο και αποτυχημένο ΠΑΣΟΚ;
Πως μπορείς να της εξηγήσεις ότι ΑΥΤΗ είναι η προσωποποίηση και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα του παλαιού, φθαρμένου και αποτυχημένου ΠΑΣΟΚ;

Και τέλος πάντων, ακόμα κι αν δεν κάνεις τίποτα από τα παραπάνω, πως αντέχεις και δεν πεθαίνεις στα γέλια με αυτά που ακούς;

Εγώ δεν θα μπορούσα!

Μπορεί αυτή να είναι στον κόσμο της, να έχει ακόμα το υφάκι και το τουπέ της εξουσίας, να έχει την γνωστή από παλιά υπεροψία του ΠΑΣΟΚ και να μιλάει με στόμφο όπως συνήθιζε, αλλά εγώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου υποχρεωμένο να την ανέχεται.

Θα μου πείτε... “καλεσμένη”.
Ε, και;
Επειδή θα την φιλοξενούσα στην εκπομπή μου δεν θα έπρεπε να αντιδράσω στην ακατάσχετη μπουρδολογία της;
Με τίποτα!

Όχι λοιπόν!

Το αποφάσισα με την...

απλή (δική μου!) λογική...

Δεν κάνω για δημοσιογράφος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: